18 Ekim 2011 Salı

hoscakal papatya 2..


Elveda Küçüğüm. Bu Sefer Bittik Farkındayım
Ben değişemiyorum. Sende Söylemiştin Değişemezsin demiştin. İşte bak yanılmadın. Değişemiyorum. Çünkü hep seni seviyorum. Lan Hangi adamlasın. Hangi yatağın leş kokulu çarşafısın bilmiyorum. Hangi pis kokulu odadasın. Hangi masaya koydun papatya dolu vazoları. Hangi kalbin içinde sevişme sahneleri oynuyosun. Hangi erkek bozması kandırabildi seni. Anlamıyosun işte. En az bu aşk kadar basitmiş ayrılıkda. Su satırların tek bi tanesini seni düşünmeden yazabilseydim. yada o kadın benle kalabilseydi. o kadar engeli aşmışken bu kez de dayanabilseydik. solarmıydı papatyalar. sulamazmıydım gözyaşımla. Bu kadar azmıydı sevgin yada başka bir aşk mı haz verdi.? Elimi tuttuğun anlar varya yada belimi sarıldığın. Beraber kahvaltı yaptığımız o mutfak varya hani ortasına adımızı kurduğumuz. koştuğumuz çimler, Ağaçlarına adımızı yazdığımız. Hepsi sen kokuyo. Hepsi seni soruyo. Ya nerdesin kimlesin napıyosun lan ne bok yiyosun ! İçimde ki sen ne bakıyosun ! Hiç mi aşık adam görmedin. O kadar söz verdin be o kadar hayal kurduk. Kurduk yani. bu filmi oynayamadın sen mutlu bi şekilde sonlanamadı. aa şu kollara bakın. Bak bu onun tırnak izi. Şu yanağımda da Dudaklarından biraz ıslaklık kalmıştır belki. ensemde de bi bukla kokusu. Şu parmağımda hala yüzük izi olsa gerek. Gözlerimde yansıması. Çerçeveleri kaldırıp atın. Artık istemiyorum. İstemiyorum.. Çünkü sevmiyosun. Yav 1 kez olsun gelmiyosun rüyalarıma dahi. Yüz altlarını çizemiyorum. ya ne yaparsam yapıyım şu kalbine giremiyorum
Gidemiyorum. Ama gelemiyorum da. İstiyorum ama sevemiyorum da.
Elveda küçüğüm. artık yazmıcam. Çünkü yazdıkca bitiremiyorum. Hoşçakal papatya. Hoş bak o çocuğada. Artık.... Neyse nasıl olsa hiçbirşeyi anlamıyosun. Hoşçakal..

5 yorum:

  1. Bazen , kokunu özlüyorum. işte öyle olunca bana verdiğin şal'ı alıp kokluyorum, derin bir yere koydum onu kokusu gitmesin diye,hatta cogu zaman bu yuzden koklamıyorum bile. bir tek onu atamadım ben. Elim varmadı onu yok etmeye. O ve onu verdigin an hayatımın en mutlu anıydı sanırım belki de ondandır.
    Sana gelemem. Ailem buna karşıyken,annem karşıyken bunu yapamam. Senden sonra başımdan çok şey geçti.Eğer bu seni mutlu edecekse;"Hiç bir zaman senin sandıgın kadar iyi olmadım."
    İyi olmayı çok istedim ben ama .
    En mutlu anlarımda,gülerken bile içimdekileri tutmak,haykıramamak öyle zor ki. Bazen unutmaya çalıştıgım anlarda başardıgımı sanıyorum fakat geceleri olmuyo,yapamıyorum. bir şey oluyo sanki birden sabahki halimle hiç bağdaşmıyo.Acıyorum bu durumuma,kalanlar var şimdi bende iyi ki ve keşkelerle dolu,acabalarla biten.
    Ne sanıyosun bilmiyorum,senin gözünde 2 yılı bir çırpıda silen biriyim bunu biliyorum. Her defasında bu son dedigim halde tek sonlandıramadıgımsın. Bir bağ var hala kopmayan ve belki de hiç bir zaman kopmayacak olan. Ama biliyorumki o bağ kopmaya başladıgında bunu senden bile önce ben hissedecegim.
    "Dokunsalar aglayacaktım,oysa ne dokundular ne de agladım..."

    Noktan.

    YanıtlaSil
  2. Beni senin üzüntün ne zaman mutlu etti ? Ben ne zaman sen üzgünken mutlu oldum ? Ben ne zaman senin üzülmeni istedim ?
    Merak etme aynılarıda bana oluyor. Sensiz bi bok yapamaz oldum !
    sana gel demiyorumki. Gel diyemem zaten çünkü gücüm yok buna cesaretim yok.. Hani derler ya "seni sevmeyi artık sevemiyorum" bende bu olmuyor ama değişiği oluyor. Ben artık seni sevmeyi seviyorum. Sen gelmesende bunu seviyorum. Biliyorum bu kader hicbir zaman bizi birlestirmeyecek hicbir zaman birdaha biz olmayacagiz. Olsun iste ben seni seviyorum ya o yeter be bana..

    Sana artık ne gel demeye yüzüm var. Ne git demeye boşluktayım işte. Darma dağınıgım. Üzgünüm yorgunum umutsuzum..

    Sen mutlu ol sen gül sen hic aglama sen hic üzülme olur mu ? Sen bunları hak etmedin.. Sen iyiydn çünkü..

    Şalı atmadığına sevindim demiyorum. At onuda sil beni unut git artık.Seni sevenlerin seni kollayanların seni üzmeyenlerin yanına git. Sen bunu hak ediyorsun.
    He beni düşünecek olursan olmazsın da ama olurda aklına gelirsem.
    Merak etme ben seni hala seviyorum ! Hala o bıraktıgın izleri saklıyorum. Ne biliyim. Artık kimseye seni seviyorum diyemiyorum ! cünkü o cümleye birtek sen layıktın. Neyse daha fazla yazamıyorum ellerim gitmiyor gözlerim dayanmıyor.

    Hayatını bok eden mal insan!

    YanıtlaSil
  3. http://www.dailymotion.com/video/xaok4v_sezen-aksu-ben-sende-tutuklu-kaldim_music

    YanıtlaSil
  4. "Yapma bunu yapma işte kendine yapma düşünme hiçbirşeyi... Düşünme sen yapabilirsin! Sen güçlüsün. Sen iyisin işte... Sen başarabilirsin.

    Önündeki hayatı düşün. Gelecegini düşün. Yanındaki adamı düşün.. Aileni düşün. Git işte buralardan bir daha girmemek üzere git... Gelme birdaha buralara..
    gelme işte.. Hayatını düşün aileni düşün..
    Seni mahvettim ne diye burada durursun ? Senin hayatını kararttım ! berbat bi hale soktum seni neden hala buradasın.. Git işte daha fazla durma git... Git ben kendi başımada yaşarım kendi başımada sensiz seni sevebilirim !
    Git seni benden daha çok sevenlerin yanına git benden daha iyilerin yanına ! Git işte Lan git !!!!""

    demek istiyorum hatta haykırmak istiyorum yapamıyorum... Aslında gitme kal yanımda sensiz nefes bile alamaz oldum.. Seni düşünmedigim tek bi gün dahi yok. birlikte uyuyalım sonkez ve hic uyanmayalım. bir masal olalım. Bir hikaye ne biliyim. Birlikte sonkez birşey olalım...
    Seni ...... , Bitmedi ......

    Hayatını bok eden mal insan!

    YanıtlaSil
  5. http://www.dailymotion.com/video/xkqd39_emre-yucelen-yeniden_music

    YanıtlaSil