30 Haziran 2013 Pazar

sevmeye gittim dönücem.

gidiyorum evet kararlıyım bu sefer gidiyorum. sınavını merak ettim o kadar çok merak ettim ki. onun nasıl geçtiğini bile söylemedin. evet bekledim bi umut içerisinde bekledim sadece gelip sınavının nasıl geçtiğini söylemeni bekledim. bir dakikanı bile mi ayıramadın? gelmek bu kadar zor muydu? artık istemiyorsun ki gelmiyorsun. gelmek bu kadar zor olmamalıydı. neden gelip söylemedin? neden birazcıkta olsun ben böyleyim demedin ki...

işte bu yüzden gelmiyorum deme beklenti içinde oluyorsun deme bana ya deme konuşma benimle bu şekilde. kimi bekleyeceğim ben? başka birin mi? seviyorum kızım ben seni bekleyeceğim. seni bekliyorum. alıştım yokluğuna ama bekliyorum işte bir umut bekliyorum. sen umut verdin diye değil. senin gelip gitmelerinden dolayı değil. sakın yanlış anlama. ben beklemek istediğim için, umut etmek istediğim için umut ediyorum, bekliyorum.

bir kere de olsa yazmak çok mu zordu ey yarım sevgili. sen kararını çoktan vermişsin. çoktan gemileri yakmışsın. işte sana kızdığım şeyi bu sefer ben yapıyorum farkındayım. anlamadan dinlemeden yargılıyorum. böyle olması gerek işte. böyle olması gerekmiş di mi? en güzelini sen yapıyormuşsun sevgili be.

bu son yazım olacak. artık ne gireceğim buraya ne yazacağım. uzunca bir süre yokum ben. kendine iyi bak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder