6 Haziran 2013 Perşembe

kutlu mutlu olsun bir yılımız daha...

kutlu mutlu olsun yeni bir yılımız daha. takvimdeki yapraklar düşen yaprakları kalbimde bi sen diye biriktiriyorum. her geçen gün daha da çok aşık oluyorum daha da çok seviyorum. şimdi sen yok değilsin sen varsın. ben hergün seninle konuşuyorum, hergün seninle dertleşiyorum, seninle gülüp seninle ağlıyorum. sen benim taa en dibimdesin sevgilim. hatta sen benim tüm bedenim oldun. ben senim.. sen ben? iyi ki tanımışım seni iyi ki hayatımda olmuşsun iyi ki sevmişim seni...

her geçen gün seni daha çok seveceğime söz veriyorum "eski" sevgilim. kim bilir belki bu rüzgarlar belki bir gün senin bulunduğun yere beni savurur. kim bilir belki yeniden karşılaşabiliriz. o zaman söz sana iyi bakacağım.  seni seviyorum sevgilim...

üç noktamdın benim.
sevdim.
öptüm.
öldüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder