6 Haziran 2013 Perşembe

gel bisiy deneyecegim gel.

otur şuraya emrediyorum işte otur.
içimi açıp ne varsa dökeceğim sana. sereceğim ayaklarına bir bir.
yaşanmışlar olmayacak, anılar da, kötülüklerde iyiliklerde.
sadece seni nasıl sevdiğimi anlatacağım.
kelimelerim eksik kalacak, cümlelerim yarım kalacak.
harflerim sessiz olacak.
noktam virgülüm ünlemim olmayacak.
sana olan aşkım gibi cümlelerim devrik olacak.
araya aşk sözcükleri serpiştireceğim.
sadece senin anlayacağın bi dilde anlatacağım.
korkma kimseler bilmeyecek. bilipte nazar değdirmeyecekler bize.

içimi açsan ne görebilirsinki senden başka? kaç hayat görebilirsin bende. bedenimde sen yaran olduğu sürece kim girebilir hayatıma kim bana senmiş gibi bakabilir. kim beni sevebilir? kim beni sen yapabilir?

şimdi diyorsun ya sevgili olmaz artık diye ben ufacık bi çocuğum. hiç büyümedim hiç öpmedin sen beni büyütemedin. ben hep çocuk kaldım. ve çocuklar hep istediklerini yapar onlar için ağlar, üzülür ama elbet istediklerini yaptırır. e bende öyleyim. ağladım, istedim. üzüldüm. hadi gelsene? sevsene? gel artık işte istediğimiz olsun bitsin bu aptalca şeyler bi sen ol, bi ben. ama biz olalım olur mu?
gel valla bir şey deneyeceğim bir şey yapmayacağım gel bak.

gel sev
gel öp
gel sar
gel gel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder