28 Haziran 2013 Cuma

elif yok artık onur yok.

seni özlememek adına verdiğim hiçbir sözü tutamıyorum. senin özlemine karşı öyle bi acizim ki her boş aldığımda seni düşünüyorum. sana aşık oluyorum tekrardan. canım sevgilim, cananım, yarenim, varlığım, tek dileğim ben seni çok özlüyorum. kaç yıl geçmesine rağmen bak sensiz yapmıyorum. her şeyi başarsam da bi seni yenemiyorum. senin özlemine karşı gelemiyorum. nasıl işledin ki kalbime, ömrüme? silinmez harflerle mi yazıldın?  bu özlemi anlatamam anlatacak kelimelerim yok, cümlelerim yok, nefesim yetmez. sadece gel gözlerime bak.... ya da başını getir kalbime duyacaksın zaten her şeyi o anlatacak sana...

öyle özledim işte seni. susuz bir günde suyu özler gibi. oruçlu bir günde akşam ezanını bekler gibi. özledim be kadın. her şeyini. kokunu, saçının telini, tenini, nefesini, gözlerini, ahlakını, sözlerini... ben seni çok özledim uğruna ömrümü vereceğim kadın ben seni çok özledim...

ama işte bi yanım da diyor ki "elif yok onur, elif yok, o bir daha gelmeyecek..." ne yapayım işte buna inanmak istemiyorum. inanmak istemiyorum elif. sen bir gün olacak geleceksin ya son nefesimde ne son günümde... ben biliyorum sen bırakmazsın beni. sende sevdin işte. sahi bırakmazsın di mi?
elif gerçekten yok mu? elif bir daha hiç olmayacak mı? olmayacak onur elif hiç olmayacak. gitti o gelmeyecek... ben seni ne çok sevmişim be kadın ne çok... nasıl sevdirmişsin kendini? senin için kendi kendime konuşur olmuşum. her mutlu çift görünce ağlamamak için zor tutar olmuşum kendimi. ben sen gidince çok şey kaybettim. ben her şeyimi senle yitirdim. her şeyim sendin. sensiz bir hiçim...

senden geriye ne kaldı sevgili?
yarım bir sevgi,
yarım bir adam,
kırık bir kalp,
göz yaşı,
ümitsizlik,
çaresizlik,
özlem...

ben seni çok sevmişim
bil istedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder