14 Haziran 2013 Cuma

kime benzeteyim seni?

bu gece seni kime benzeteyim? kimi senin yerine koymaya çalışayım? kim bu gecelik sen olsun? ellerini kime benzeteyim? gözlerini?
kim sen olmalı bu gece? unutturmalı seni bana. bir gecelik olsa da unutmalıyım seni. terk etmeliyim belki de öylece kala kalmalısın.
anıların.
umutların
kederlerin
özlemlerin
hepsi bu gece gitmeli belki de.
söylesene seni kime benzeteyim?
o gül cemalini kime benzeteyim?
her gördüğüm insanı sana benzetmekten bıktım artık. nefret eder bi hal aldı bende. kimi görsem sen kimi görsem senin bi parçan. parçalarını ne zamana kadar biriktirmeliyim? biriktirsem tamamlanır mısın?
son bi eksik kalmaz di mi?  sonunda sen olursun. severim seni. seversin beni.
seviyorum seni. bok kafalı seviyorum seni...

yaşadığın yerde nefes almama ramak kaldı sevgili.
kim bilir belki birgün aynı gökyüzü altında aynı yıldıza bakarız.
aynı bulutlardan aynı yağmur damlalarına denk geliriz.
kim bilir....

bu gece seni kimseye benzetmeyeceğim. gitmeyeceğim senden. son nefesime kadar seninleyim  sevgili... son nefesimi senin dudaklarına bahşetmeden ölmeyeceğim ben. senin kokunu içime çekmeden ölmeyeceğim, gitmeyeceğim.

seni çok seviyorum.
bil istedim.

2 yorum:

  1. sınavım berbattı. 90 soruda 44 netim var belki daha da az. bilmiyorum umudum azalıyo ama son nefesimi vermedim dahaç ne diyim sıkıntıdayım

    YanıtlaSil
  2. umudunu asla yitirme aptal. senin berbat olabilir belkide diğerlerininde berbat sınav zordur belki sıkma canını önümüzdeki hafta olacak sınavına çalış iyice ona odaklan son tekrarlarını yap. ya da gez dolaş eğlen. azıcık daha sabret bitecek sınavların sonra hayırlısı ile güzel bir yere yerleşeceksin. bunu hayalini kur işte salak şey.

    bak hatta söyle yapalım. sen marmaradasn birlikte ayvalık tostu yiyoruz olm hesabıda ben ödücem bak. bunu hayal et. olacak bu başaracaksın. ben sanan inanıyorum. sen delisin filan ama istedikten sonra her şeyi yaparsın. şuana kadar yapamadığın pek nadir şeyler vardır bu sınav onlar arasında değil sen istersen başarırsın.

    umudunu asla ama asla yitirme onuda yitirirsen geriye neyin kalır ki?

    YanıtlaSil