2 Temmuz 2013 Salı

yeniden ölmek, yeniden sevmek

elif yok artık onur kabullen o olmayacak işte. gelmeyecekte bir daha o hiç olmadı ki. sen kafandan uydurdun her şeyi o aslında hiç yoktu. sen olmayan birini sevdin kimse bilmiyor ki hem senin onu sevdiğini kimse görmedi de kendi kafandan uydurdun. kendin aşık oldun şizofreni aşık misali. kendi kafanda yarattığın birine aşık oldun işte...

elif yok onur elif yok. bir daha olmayacak kabullen artık. üzülmemeye çalışma demeyeceğim üzül çünkü sevdin. çünkü aşık oldun. çünkü bekledin. elinden gelen her şeyi sen yaptın. ama olmayacak ki artık gelmeyecek, gelemeyecek.

ömrümü neden benden aldınız ki? neden onun için plan kurarken neden beni ondan aldınız? neden aldın ey gerzek dilim, ey akılsız başım! elif olmadan ben olabilir miyim? onsuz yaşayabilirim ama ondan başkasına aşık olabilir miyim? unutabilir miyim onu? defalarca yapmak istediğim eylemi gerçekleştireiblir miyim? sevebilir miyim başkasını....

elif yok onur elif yok. yok işte yok. olmayacak ki bir daha sende kabullen alış. çekil bir köşene. ağla sızla çocuklar gibi hıçkırarak en büyüklerinden olsun ağlamaların. akıt içinde ne varsa belki bi gramda olsa azalır ona olan sevgin. keşke azalsaydı her ağladığımda bu acı, bu sevgi, bu aşk...
kurtulmak istemiyorum ama acı veriyor artık dayanamıyorum ki gücümde yetmiyor. en olmadık yerlerde aklıma geliveriyorsun gitmiyorsun ki tüm gün orada kalıyorsun sonra başka bir gün yine aynısı oluyor.

tam gülüyorum o gülmemde bile seni hatırlıyorum. her gece ağlayıp ertesi güne mutlu görünmekten bıktım artık sıkıldım. acı çekmekten yoruldum. ben artık seni fazlasıyla ister oldum. olmayacak birini istemek gibi bir şey seni istemek. neden bu kadar ulaşılmaz ve zorsun ey sevgili? neden sende benim gibi basit olmuyorsun ki hiç bir zaman? neden?

ya ben öleceğim ya da bu sevda son bulacak sevgili... artık dayanmak çok zor ayrılık çok zor. ben öldüm sen bakma bana. her gece ölüp ölüp sabaha dirilen bir ölü var işte karşında.

yaşayan ölü var ya ondan değil, aşıkından ölüyüm ben...

sevdim
öldüm
gittin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder