29 Haziran 2013 Cumartesi

sensizlik neden bu kadar zor?

gel otur şöyle aşık olunca gidersin. gel otur şöyle ölünce gidersin...
anlatayım sana tek tek ne varsa içimde çıkartayım sereyim önüne. fırtınalar kopsun yer gökte. bi sen bi ben bi de sana olan sevgim kalsın yeryüzünde bırak bırak hepsi gitsin yok olsun. sadece üçümüz olalım. yeter sana olan sevgim hepimize. ben seveyim sen gül, sen gül ben seveyim. mutlu mesut yaşayalım işte. adını yazayım her yere. dağa taşa. kimse göremeyecek ama olsun. sen görürsün o yetmez mi? sahi bi ara sen görmeden bizim evin temeline senin benim adımı yazan bir taş atmıştım haberin var mı sevgili? sonra başka bir evin temeline daha attım. şuan 2 evin temelinde biz varız ve hep öyle kalıcaz. kimse çıkartamayacak bizi oradan. seni kalbimden kimsenin çıkartamadığı gibi.

bu sefer büyük olacak her şey. sana olan sevgim, sana olan özlemim. her şeyim... bak her şeyimi de ayrı yazar oldum sen gideli. senden önce "herşeyim" di. şimdi o bile ayrıldı ey sevgili. pardon eski sevgili mi demeliydim? öl de öleyim ama sana eski kelimesini yakıştırma. sen son sevgili, yarım sevgili, ölümlük sevgili olursun ama asla "eski" olamazsın ki. senin başına eski yakışmaz hem ben söyleyemem ki onu şemşiye diyemediğim gibi şapşal gibi. eski de neymiş öyle boktan. sen en iyisi mi son sevgili ol yaren.

şuan ne yapıyorsun? inşallah gökyüzüne bakıyorsundur ben çünkü bunları yazarken oraya bakıyorum. Allah'ım lütfen onu gökyüzüne baktır ve bir titreme gelsin vücuduna hissetsin onu sevdiğimi bi ürpersin sevgimden. yalvarırım...
bakmayacak işte. ürpermeyecekte. kendimi kandırıyorum işte. sende gittin. sen yoksun ki artık. kimse yok yalnızım hem de yapayalnız. ben ne kadar yakıştıramasamda eskiyi başına başkaları yakıştırıyor eski sevgili diyor sana. onur'un eski sevgilisi diyor hemde. isim de veriyorlar vermesinler işte. sen eski sevgilim olma ki benim diyecekseler onur'un ilk ve son sevgilisi desinler öyle ansınlar seni.

sen hiç gelmeyeceksin biliyorum kendimi kandırıyorum işte bir çocuk gibi. bir çocuğun annesinden istediği bi araba gibisin sen. çocukta bilir alınmayacağını ama bi umut ister hep onu ister onun hayalini kurar onla yatar onla kalkar. hep başkalarında gördüğünde içi cız eder. ağlamaklı olur gözleri ama asla ağlamaz. çünkü onun hayalindeki araba hepsinden farklıdır hiç kimse ona benzemez işte bu yüzden ağlamaz hayali ve bekleyeni olan insan.

ben çok kötüyüm sevgilim. çok kötüyüm. sensizlik ilk defa bu kadar sen gittiğinden beri ağır geldi. kaldıramıyorum. bi sesini duysam, bi kokunu içime çeksem var git öyle git. ama bunları yapta git.
ama gitme
dayanamam ki.

hep sen ol
eski değil
ilk ve son ol

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder