23 Haziran 2013 Pazar

inanıyorum yapacaksın...

herkes biliyor sanırım artık senin olmayacağını. herkes hissediyor sanırım... bugün annem ben kardeşim otururken bi konudan seninle olduğum anlar açıldı. kardeşim artık abimle elif olamaz unuttular birbirini dedi kaç yıl geçti ki aradan unutuldu ohho dedi... annem ise ona inat olacak bi gün eminim inşallah da olur çok sevmiştim çok güzeldi tam istediğim gelindi dedi. bir tek annemle ben inanıyoruz sanırım tüm insanlık arasında seninle bir şey yapabileceğimize... inanmasın kimse ben inanacağım. kimsenin inancına ihtiyacım yok.

böyle işte eski sevgili kimileri inanıyor kimileri inanmıyor. ben son nefesime kadar seni bekleyeceğim, seni seveceğim. kimse sen olmayacak olamayacak.

yarın erkenden kalkacağım senin sınava girdiğin vakitte sen sınavdayken sana dua edeceğim tıpki senin bana yaptığın gibi. dualar edeceğim dualar ettireceğim. inşallah kazanacaksın sen başaracaksın eminim. eğer birgün gelirsen sınavının nasıl geçtiğini bana anlatır mısın? neler yaptığını? kazanabileceğini. o mutlu haberi bana birgün gelirsen verir misin ey yarenim?

şuan gözlerim dolu dolu yazıyorum. biraz mutluluk var biraz mutluluksuz. mutluluğum yarın ki sınavının güzelgeçecek olması(inşallah). mutsuzluğum ise seni çok özlemiş olmam.

susuz bir yerde suyu özler gibi
ateşin suyu özlediği gibi
yağmurlu bir günde şemsiyeyi özlediğim gibi
seni özlüyorum ey sevgili.


bugün günlerden mutluluk.
bugün günlerden sensizlik.
bugün günlerden sen.
ah bi gelsen 
görsen
sevsen
öyle ölsem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder