1 Ekim 2015 Perşembe

kokun kokumdur ey sevgili.

İlk defa bu büyük bir karın ağrısı ile uyanıyorum gerçi gece uyandığım söylenmez. yatakta bir sağa bir sola döndüm seni düşündüm yarın ne olacak acaba diye. hiç plan yapmadım ama anı yaşamak için o an içimizden ne gelirse ne geçerse diye bir şey planlamadım. gece uyuyamadığımdandır gözaltımdaki şişlikler. sabaha aceleyle çıktım parfümümü sıkmadım ki kokun kokum olsun diye. saat bilmem kaç gene karnım ağrıyor. düşünsene 6 saat sonra senin karşında olacağım.

sana bu satırları yazdığımda karşımda değilsin ama bu satırları okurken karşımda olacaksın. belki gözlerin de gülümseme göreceğim belki özlem. ama ne olursa olsun gözlerinde bir şey göreceğim. bu satırları her zaman gibi okurken gülümse. sakın gülümsemeyi atlama ben hep seni gülerken hatırladım bu sefer karşımda gülerken ol.

ellerin, ne güzel şey şuan karşımda öylece duruyor ki tutup parmak uclarından öpmemek için kendimi zor tutuyorum.

burnun, ne güzel şey ki oynamamak sıkmamak için zor tutuyorum kendimi bilirsin hep oranla oynar ve sen sinir olurdun.

gözlerin, gözlerimde sevgili daha ne isterim. yıllarca bunun hayalinde oldum. ve belki de son olacak ilk defa gözlerin gözlerimde yıllar sonra. yıllar hiç eksitmemiş yeşilliğini. sahi yeşildi di mi? dur bakayım!? evet evet yeşil.

sözlerin, aslında çok incitiyor sözlerin her biri bir ok gibi saplanıyor göynüme. keşke bu kadar acıtmasa acıtma nedeni çok sevmekten mi? çok aşık olmaktan mı neden?

kokun, kokun kokumdur sevgili dünyada burnum alabildiği tek koku. bilirsin burnum kapalıdır başka kokulara bir tek senin kokunu arar ve hisseder.

neyse sevgili, şuan karşımdasın ve ben dünyanın en mutlu insanı.

ben
bugün
seni
çok 
sevdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder