21 Ekim 2015 Çarşamba

gecip gidiyor hayat, peki ya?

Bugün biraz hüzün başladı. Yağmurdan olsa gerek... Buray - Unutmuş Çoktan dinledim.
Sonra Fırat Tanış çıktı geldi oralardan bi yerlerden Yani Olmuyor dedi ve gitti.

Biraz sakatlık yaşıyorum, biraz umutsuz, biraz mutsuz öyle geçiyor işte hayat. Bu aralar 18. yaşıma mektup yazasım var 18ime kaçırdıklarıma pişmanlıklarıma yani her şeyime yazasım var. en çokta seni.

sen de dinle: Hüsnü Arkan - Gönül Yarası ( Cem Adrian ile )

bu aralar
özlem var

2 yorum:

  1. Yine oralardan gectim. Rose cafenin onunden.. hisardan.. sen sevda misini dinledim bir taraftan. Her yer ayniydi. Bir zamanlar senle yurudugum yollar, senle guldugum yerler. Bunca yil sonra sensiz gececegimi tahmin edemedigim yillar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilir misin o kafenin sahibi hala değişmedi senle oturduğunuz tabureler aynı masa örtüsü biraz yıpranmış çay bardağı biraz sararmış yani her şey aynı biz biraz farklı yaşımız biraz fazla yüzümüzde biraz daha hüzün ve kırışıklık var. Peki ya duygular? Duygular Zamanla da büyür mü? Hala aynı mı yoksa biraz daha mı fazla? Aynı masa aynı örtü aynı saat ben hep orada tek şekerini çayına kattım gelip karıştırsana?

      Sil