7 Ekim 2015 Çarşamba

canım ey canım ey...

Sensizlik hala devam ediyor bu yüreğimde. Hafızam beni yanıltmıyorsa bu akşam uyuyamamış olup seninle buluşacağım günü düşünüyordum. Ne garip di mi? Bir hafta önce gözlerin gözlerimdeydi şimdi ise nerde?

Bugün seni özledim. hem de çok. ahmet kaya sensiz yaşayabilmirem şarkısı gibi bir şey seni özlemek hem duygusal hem mutlu melodileri olan. Hala yazarken gözlerimden damlalar geliyor garip. Seni düşünmüyorum zannetme düşünüyorum. Özlemiyorum zannetme özlüyorum yazmamak için kendimi zor tutsam da bir bahane bulup yazamıyorum. Gözlerinin rengini bahane etsem mi bir selamıma?

Ahmet Kaya - Ay gidiyor diyor ne hoş diyor. Bu aralar Poyraz Karayel ve Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz gibi şeyleri izliyorum. Bir de spora gidiyorum durmadan. Çarşamba günlerim boş oluyor olurda bir gün gel bi kahve içelim dersen çarşamba olsun e mi? Küre devam ediyorum ilk iğnemi oldum. Beslenme ve spor programım ağır bazen iskence gibi geliyor ama sonuçlarını düşününce biran motive oluyorum. Sabah 10 yumurta yemek gibi bir şey senin özlemine dayanmak.

Ben bu satırları yazarken Ay gidiyor'u dinledim. Hüzünlendim ikimizin yerine. Sen ay'a bak ve gülümse.

Canım ey canım ey
Canım eylen ey
Evimi başıma yıkıp giden hey

1 yorum:

  1. Gecen hafta bugun bu saatte dersteydim ve gerçekten görüşecek miyiz diye dusunup duruyordum. Ne gündü ama

    YanıtlaSil