18 Ekim 2015 Pazar

aynı acı aynı dil farklı insan

sanırım aşk ortak bi dil. kimin gözüne baksam eskiden unuttuğu veya unutamadığı birini hemen görüyorum. onlarla beraber konuşabildiğimiz tek şey aşk. yani sen. he bir de aşk gidene veya kalana emanettir.  genellikle kalana. giden cünkü giderken ne aşkı alır yanına ne sevdayı alsaydı gitmezdi cünkü. kalan hep gözü gibi bakar ona evsiz kalsa dahi içinde bir yerde ısıtır onu kışın soğunda.
aşkta yarın yoktur sevgil ne güzel yazmış cezmi abi? oku olur mu? "aşkta yarın yoktur sevgili" bak o da demiş "aşk varlığın değil, yokluğun acısıdır diye" benimkine benzer bi söz sayılır şiir varlığa değil yokluğa yazılır gibi.

Bu aralar çok şiir dinliyorum duştayken bile. akif  oktay öyle bi içten okıuyor ki görmen lazım. ağlamamak için zor tutuyoru kendimi ama ağlamıyorum eğer ağlarsam bir paça sen düşer içimden. Bir şiir daha gelsin gözlerine:

Camilerden Ezan Sesi Gelir Beş Vakit
Allahımı,anamı Hatırlarım
Bildiğim Birkaç dulardan Okur Amin Derim
Seni Isterim,aminn
Beni Sevmeni, Aminn
Gelinliğini, aminn
Benden gebeliğini, aminn
Ama,ama Yanlız Ben çekerim Bu Amini
Sen,sen Bana Bakma Emi

sen bana bakma emi her zaman böyle değilim arada sırada böyleyim biraz hüzünlü olurum tam da 23'e 5 kala... arada fotoğraflarına bakıp avuturum kendimi sen bana bakma emi. ben bakarım sana...
kaç insan yokluğuna yara bandı olacak? yokluğun her gün büyüyen bir yara. yokluğuna yârâ...

aşkını bu dünyada
anlatacak ölçü yok
sevgili

1 yorum:

  1. Ayni aci ayni dil farkli insan. Cok iyiymis. Ortak dil dusuncesi

    YanıtlaSil