22 Ekim 2015 Perşembe

Kutlu Mutlu olsun

Dünyadaki tüm sesler seni hatırlatır bana kuş sesi, Ahmet'imin sesi, Oktay abinin o duygusal tonu. Kulağına gelen her bir ton sen olur yüreğime düşer bir damla gibi Orhan abinin dediği gibi... Sanırsın tüm şarkıcılar bir araya gelmiş seni bana hatırlatmaya anlatmaya kalkıyor başarılı da oluyorlar haklarını yememek gerek.

Şimdi belki binebileceğin bir tramvayda seni bekliyor gözlerim belki senin tenin değmiştir diye sımsıkı tutuyorum önümdeki kopçayı. Hey hey makinist biraz daha yavaş sürmez misin Tanrı aşkına yarenim buradan geçmiş kokusunu içime çekmem gerek. Belki senin de gözün takışmıştır şu reklama en ince ayrıntısına kadar incelemeliyim bir şey bulurum belki senden. Tramvay mı ısındı ne bu kış günü ne yoksa içime sen mi doğdun? Bugün senin geçtiğin yerden geçtim ben

Kokun kokumda
Tenin tenimde
23'e 1 kala.
En güzel misafirim sevdiğim seni iyi ki tanımış iyi ki sevmişim
Kutlu olsun her şey sensiz bile...

22 Ekim 2015
Perşembe
18.20
Buray sen sevda mısın?

6 yorum:

  1. Iyi ki sevmisim seni. Kutlu Olsun nolursa olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu kutlamak için şu şarkıyı dinle: Buray Alacalı sözleri ve ritmi kulağıma hoş geldi. Senle birlikte arabada dinlediğimizi hayal edip yaşamaya devam ediyorum...

      Bilemezsin hayat seni
      Üç beş günde harcar mı
      Sever misin karanlığı
      Bak sevdalar karardı
      Gel gel
      Zaman daraldı

      Sil
  2. Dinliyoom :) cok hos bir sarkiymis benim begendigim tarzda :) sana da sevdirdik bakiyorum.

    Yorulmaz her dustugunde tutar seniii

    YanıtlaSil
  3. Sen yazmiyorsun ama ben yazayım "o yarin yüzünü bir daha gorek aman aman bir daha gorek"
    Ben belkide bu acıyla yaşamayı seviyorumdur ya da belki aci olarak görmüyorumdur yaşadığım bu duygulari. Seviyorumdur her zerresini? Yoksa nasil dayanilirdi ki bunca yil? Dunyadaki bir cok insanin tadamadigi o duyguyu tattim. Elimde bana verdigin bileklik var. Cikarip bakiyorum gulumsuyorum. Az once de bulustugumuz gun yazdigin o yaziui okudum. "Aptal elif ! Neden birlikteyken acip okuyamadin ki?!" Dedim ama yapamadim , yapamazdim çünkü biliyordum akacak birikmis gözyaşlarinin olduğunu. Baya bir tutmustum tan evet güzel gidiyor derken ; "gel desem gelicek misin?" Sözün noktayi koydu. Hala aklima gelince bir derin nefes alip dolan gozlerimi kirpistiriyorum ve yine biriktirmeye devam :)
    Gerçekten ben ne olursa olsun bu duyguyu seviyorum. Bu duyguyla olecek olmayi seviyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel desem gelecek misin? olayını tam olarak anlatır mısın? nasıl olmuştu o?

      Sil
  4. Kendi soylediklerimi tam hatırlamıyorum ama belkide namazdan bahsediyordum seninkiler aklimda;
    "Öyle olmuyor iste, sen gel desem gelicek misin?"
    Demistin

    YanıtlaSil