13 Ekim 2015 Salı

tüm sorularım sen.

mesela hiç yapmadığım şeyler var bu hayatta sabah işe giderken çayımı sigaramı alıp servis beklemek gibi... mesela gözlerine bakıp seni seviyorum demedim uzun zamandır gerçi eskiden de diyemezdim. bu aralar hiç seni seviyorum demedim. seni seviyorum bunu bil emi?

bu aralar sporu boşladım. hastalandım yatıyorum evde. hayat yoğun geçiyor sanırım. aklımdan çıkmıyorsun belki de bundandır. mesaj atmamak için kendimi zor tutuyorum ama atamıyorum çünkü mesaj hakkım kalmadı gerçi hangi bahane ile mesaj atmalıyım ki?

tüm paragraflarım soru işareti ile biterken sana dair ne çok sorum olduğunu fark ettim. belki de bahanemiz bu olur gelsene soru sorarım. ingilizce hemde.

ben bu gece
çok sevdim

5 yorum:

  1. Neyin var? Kesin o protein bilmem ne yaptı halsiz düştün. Ruhun halsiz dusmesinden olurmus hastalıklar. Neden halsiz düştün?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grip oldum. Bugün biraz daha iyiyim dün gece sana cevap verecekken uyuyakalmışım ki rüyamda seni gördüm. Ruhum halsiz düşebilir sensiz, sen yokken hep halsiz zaten varken biraz mutlu biraz sevinçli. İş temposu yormuş olabilir bir de havalar değişiyor ya ondan. Üstümü sıkı giyorum, ilaçlarımı alıyorum. Annemin sözünü dinliyorum.

      Sil
  2. Aferin şirinleri görmeye ramak kalmış :) bugun senin her zaman bindigin benim.metro senin tramvay dedigin ve aslinda tramvay olan araca bindim tanidik olmayan yüzlerde sana baktım ama yoktun olsun belkide ayni tramvaya sen binmistin daha once nerden bilebiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinleri değil hayatımı şirin neden insanı görmek isterdim. hayırdır neden o tramvaya bindin? yoksa aşkımdan yollara düşüp beni bulmaya mı geldin? Kesin binmiştirim kesin

      Sil
    2. Arkadaşıma gitmem icin kullanmam gerekiyordu o şekilde ilk defa binmiş oldum degisik ferah bir tramvaymis :) kesin binmistirsin

      Sil