23 Eylül 2015 Çarşamba

seviyorum merkez!

rüya...
tatlı bir rüyadan uyanır gibi, kokunu ilk defa duyar gibi elini ilk defa tutar gibi uyandım bu sabah öyle masum ve sevecen.
dilimde sana yamanmış şarkılar. kulağımda senle olan şarkımız "ayla dikmen - anlamazdın"...

biliyor musun hala inanamıyorum hafızamın kendime bir oyunu zannediyorum veya şizofreni olduğunu düşüyorum. sonra iyi geceler mesajını görüp çocuklar gibi seviniyorum ardından ulan ne güzel demiş iyi geceleri bile diyorum kendime basit bir iyi geceler mesajında bile. çocuğunun ilk defa anne veya baba deme sevincine eş değer. ey sevgili ne güzel iyi geceler diyorsun!

sanırım buray bizim için şarkılar yazmış... sen sevda mısın? ben akıllanmam ve gitmem gerek. gitmem gerek diyor buray senden sonra herkese benim dediğim gibi

Gitmem gerek, buralardan çok yorgunum yaşanandan
Senle geçen hergünümde başkası vardı
Sana öyle haksızlıkla, yalanlarla aşksızlıkla
Davrandığım her anımda dünyam karardı

İnan görmedim hatayı, ardından atanı tutanı
Söyleyeceklerim kaldıysa dinlerim
Bi bilsen içimde yatanı her gece gönlüme batanı
Unutamadım bir türlü onu beklerim

bir bilsen içimde yatanı her gece gönlüme batanı unutamadım bir türlü onu beklerim her tanıştığım kadının kulağına fısıldığım tek cümle... senden sonra kimselere bağlanamadığım doğrudur. kalbim sende kaldı. unutmadım da unutmak yürek ister çünkü o da sende kalmış. ve hergün aklımdan geçiyorsun insan bir selam verir.

Gençliğimde Yaptığım Hataları 
Bir Anlık Öfkeyle Nasıl Bırakırım Seni 
Pişmanlık Bu Kadar Acı Olmamalı 
Küstüm Ben Kendimle Affedemem Asla 
Haram Zehir Oldu Hep Yıllarım
inan bir gelsen onsuz değil
sonsuz oluruz.

1 yorum:

  1. Kalbimi Allaha emanet ediyorum hayirlisi neyse onun sevgisini icime koysun diye. 1000 ihlas cekecegim asla reddolunmazmis edilen dua. Senden istegim ille olsun değil hayırlısı olsun demen. Mesajlari bastan sona okudum tekrar güldüm. Deli cesareti var bu aralar icimde hayrolsun..

    YanıtlaSil