5 Ekim 2015 Pazartesi

yepyeni bir hayatta sen.

yeni bir hayat...
belki de yeni bir başlangıç...
sevdiğim kadın, body için proteinlere ve küre başladım. 1-2 aylık bir süre içerisinde kür kullanacağım ardından bu kürü temizlemek için 1 aylık bir süreç olacak. bunun yanı sıra protein ve beslenmeye dikkat ediyorum.
bugün yeni bir başlangıç yaptım. keşke seninle konuşabilseydim de bunları sana anlatabilseydim. bugün biraz heyecanlı biraz da yeni hayat için umutluyum. belki kullanacağım şeyler bana zarar verecek ama olsun kullanıp görmek istiyorum. herkes kullanma demeye başladı bile. oysaki bilmiyorlar neden kullandığımı.oysa sen bilirsin di mi?

sana yazmamak için kendimi zor tutuyorum diyebilirim gerçi yazsam da sms hakkım kalmadı yazamam. seninle konuşmak veya mesajlaşmak için başka bir yöntem mi bulsam? elimi kalbime götürsem seni seviyorum mesajı sana ulaşır mı? duman göndersem? senin için nefes alsam?

hangi harf veya hangi kelime seni sevdiğimi sana ulaştırabilir? kuşlar, leylekler?

yarın istanbulun kurtuluşu izinli günüm ve bu günde senli mekanlara gidip senle yaptığım şeyleri yapacağım. film izleyip seni yâd edeceğim.

ben
seni
çok
severdim

3 yorum:

  1. Keske kullanmasan da kendine zarar vermesen. Yapma sebebin olan kisi seni o sekil ya da bu sekil sevmiyor bilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum her şey zararlı ama olsun ben bunu yapacağım kendime hedef olarak koydum. tam yazıyı düzenlemeye geliyordum ki mesaj atmışsın. yazıya şunu da ekleyecektim.

      Yastığa sarılarak uyuyan insanlar bilinç altında birilerini çok özleyen insanlardır.

      diye bir yazı okudum bir yerde. ben bu aralar yorgana ve yastığa çok sarılıyorum bilesin.

      Sil