6 Nisan 2013 Cumartesi

bir parça sen artık hep yanımda...

sana söz veriyorum.
tüm kalbim sen olacaksın.
tüm sorunumda
başka insanları başka sorunları düşünmeyeceğim. kimseleri umursamayacağım.
sadece sen olacaksın sadece seni düşüneceğim seninle kalbimi yoğuracağım...
kısacası kalbim de, aklım da sen olacaksın.
başkalarını düşünüp neden kendimi mahvedeyim ki? neden boş yere üzüleyim.
en kötü anımda seni düşüneceğim. senin yaptığın güzellikleri
bugünlerde onu anlıyorum en kötü anlarımda bir tek seninle konuşursam seninle olan güzelliklerimi düşünürsem rahatladığımı. evet evet sen benim kötü günlerimin ilacısın.
başı ağrıyan hastanın çaresi olan ağrı kesici gibisin. söküp atıyorsun kalbimdeki aklımdaki tüm kötülükleri.
bir anda seninle olanları düşünüyorum. hayallerimizi olmayacak ama düşünüyorum. onlar iyi geliyor.
neyse ya ben hep seni düşüneceğim.
senin hatırandan bir bileklik yaptıracağım. onun içine senden kalan bir şeyi koyacağım deniz yıldızının bir parçası ya da ne bileyim işte bir şey koyacağım. seni hep yanımda taşıyacağım. cüzdanımda taşıdığım deniz yıldızının bir parçası gibi. sen yanımda olunca ben hep mutlu olacağım sevgili buna adım gibi eminim.
seni çok özlüyorum. seni çok seviyorum bilmeni isterim...

bir tek sen ol.
bir şey olmaz bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder