29 Nisan 2013 Pazartesi

adının basına eskiyi yakıstıramadıgım...

biz susalım. şarkılar çalsın. en çılgınca olanından çalsın hemde. dans edelim. deliler gibi ayaklarımız şişene kadar dans edelim. sonra sen yorul dizlerimde uyu. ben saçlarınla oynayayım. alnından öpeyim. elimin tersini yanaklarında gezdireyim. yüzünün her bir noktasını parmaklarım ezberlesin. sonra sana sarılayım kokunu içime çekeyim. tüm bedenim bi sen olsun. seni seveyim sadece. tüm sevmelerim senin olsun başka kimseyi sevmeyeyim mesela. mesela sadece annemi babamı kardeşimi seveyim mesela. onlardan arta kalan hepsi senin olsun.

tek sen ol hayatımda başkasıda olmasın gerek yok yani sen yetersin bana ben sana yeter miyim acaba? hem hayatımda tek sen olursan yağmurlu bi günde başına şemsiyeyi tutabilecek tek kişi ben olurum. akşamları evine ekmek getirecek. hastalandığında sana nane limon yapacak. gece kabus gördüğünde yanında sana su verebilecek kişi ben olurum işte fena mı olur. tek ben olayım hayatında. başka kimse olmasın işte. bencil olalım biz konusunda. sen tek benim ol. ben tek senin.

egolarımız olmasın. bi beklentimiz de sadece hayatımızda olalım. gülelim eğlenelim. sevgili olmayalım istiyorsan ama birlikte olalım. aklına gelebilecke her şeyi yapalım. ama sevgili olmayalım istersen. sen ol işte hayatımda kimse olmasın ben senle mutluyum. senle doluyum. sensiz içinde gül olmayan bi vazo gibiyim. içim bomboş sadece kenarda öylece duran vazo. işe yaramaz mı? yarar ama ayda yılda bir kere. ama sen olursan eğer benim içim güzelleşir. önemim artar. bi köşe de durmaktan sa bAŞKöşe de dururum. işte içinde gülü olan, papatyası olan bi vazo olurum.
"vazo" kelimesinin başına bi sıfat eklenmiş olur. senin bana geldiğinde başkalarının bana hitap edeceği gibi...

şimdileri kim bilir bazıları "elifin eski sevgilisi!?" diyordur. kim bilir belki de "eskisi" ama eski olmayalım be biz. eski sıfatını ben sana hiç yakıştıramadım ki. başkası da bana yakıştırmasın. sen  hep benim için "onur'un sevgilisi" olarak kaldın ve öylesinde. illa yanımda olmana gerek yok. başkaları öyle bilsin. ben yalan söylemem ki. onlarda öyle bilsin banane. ben senin başına eski koyamam ki ama. koyarsam ölürüm. ölürüz. işte koymam banane... sen hep sevgilisin benim için...

çocuk gibi trip atmayı özledim belki de. ya neden böyle oluyor anlamıyorum senli her şeyi özlüyorum. herbir şeyi. acaba yokluğundan mı? ama öyle olsa neden sen varken de seni özlüyordum kokunu tenini bakışını gülüşünü...
sende apayrı bir şey var. bende çözemedim işte. inan bana en iyi problem çözücü bir insana dahi versen çözemez bunu biliyorum. saçma işte.

ama ama... 
ve ben yine seni çok özledim.
seni çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder