10 Nisan 2013 Çarşamba

sanırım sen puzzlesın...

Yani olmuyor, olmuyor istesem de
Kimse gelmiyor
lalalay lalalayy lallayy...
ne güzelde söylemiş şarkı sözleri
olmuyor yerin dolmuyor... kimse sen olmuyor. bu hayatta bir tek seninle konuşunca tüm her şeyi unutabiliyorum. tüm insanlardan arınıyorum. tüm dertlerimi bir kenara bırakıyorum. kilisiye giden günahkarın tüm her şeyden arınması ya da arındığını düşünmesi gibi bir şey.
senle konuşunca tüm günahlarım gidiyor.
sen olmayınca tüm günahlarım geri geliyor.
sen benim günah çıkartıcım mısın?
sakın ha burada yanlış anlama burada ki günah insanlar... dertler... sıkıntılar... özlem...
işte öyle sevgili.
sen kilise papazı.
ben günahkar.
söyle kaç kerede daha seninle konuşmam gerek?

neden hala aklımdan çıkmadın? çoktan çıkıp gitmen gerekiyordu. balık hafızalıydım ben. çoktan unutmam lazımdı seni. neden unutamadım? lan aptal ne yaptın da bu kadar sevdirdin. bu kadar aklımdasın? söylesene sen bana ne yaptın?
seni özledim diye kaç insanı sana benzeteceğim? kaç insana aşık olacağım? kaçını seveceğim? kaçından bi sen yapacağım?
sen benim puzzle'ım gibisin. hatta puzzle'ım tablasının. bulduğum her insan senin bi parçan. elbet bir gün puzzle'ım bitecek ama bittiğinde sana benzeyecek mi? bi' sen olacak mı? yani ne anlayacağın ne kadar insanı toplarsam toplayayım, ne kadarına aşık olursam olayım, ne kadarını seversem seveyim. bi sen asla olmayacak.



1 yorum: