14 Nisan 2013 Pazar

mutluluk elif.

birçok insan mutluluğu arıyo kimisi taraftarı olduğu takımda buluyor bu mutluluğu kimisi ailesinde kimisi çocuğunda kimisi sevdiğinde.
ben bunlardan değilim.
ben mutluğu elifte arıyanlardanım.
mutluluğun başlangıcı olan yani elifte.
isminin anlamı gibi mutluluk onunla başladı. onunla devam ediyor onunla devam edecek.
mutluluk elif çünkü o anne, baba, kardeş, dost her şey o.
mutluluk elif çünkü başlangıç.
mutluluk elif çünkü son.
mutluluk elif çünkü tek yalnız...
mutluluk elif çünkü çift iken tek olabilmek yek olmak.
mutluluk elif çünkü upuzun sürmek hiç bitmemek.
mutluluk elif...
neden mutluluğu başka arıyorum? aradım? aradık? e işte kör müyüm!? yanı başımda mutluluk.
bi otobüs uzaklıkta bi telefon kadar yakında.
mutluluğu arasam çıkar mı şimdi telefona?
benim ağladığım gibi mutluluktan ağlar mı?
sevinir mi?
evet bu sefer korkak olmamalıyım. aramalıyım mutluluğu.
kontörüm bitene kadar konuşmalıyım.
pardon benim kontörüm hiç bitmez ki?
artık faturalıyım en fazla cebimden gider.
onuda çalışıp öderiz olmaz mı?
insanlar içinde birtek mutluluğun sende olacağına inandım.
inandırdım kendimi.
sende inandırsana buna kendini?
gelip mutlu olacağımıza mesela inan buna. bu sefer safça inanlardan ol. çocuk gibi ol mesela. annesine markete giderken anne sürpriz yumurta al diyen çocuk gibi ol. çünkü anneler asla unutmaz çocuklarına verdiği sözü. sende öyle ol işte. mutluluk iste benden annen olur getiririm sana o neredeyse. ya da değer verdiğin kişi olup getiririm sana.
gel sabahları erkenden kalkıp güneşin doğuşunu izleyelim.
gel birlikte hiç çekinmeden yemekler yiyelim.
gel birlikte yemek yapalım.
gel sana mevsiminde olmayan meyveler alayım sırf canın çekti diye. kışın karpuz alayım kışın çilek alayım sana.
gel en sevdiğin üniversiteye gidelim kahve içelim gezelim orada.
gel ilk defa bi kafede oturalım. birlikte pizza yiyelim.
gel sana şiirler yazayım.
gel kulağına seni seviyorumu binlerce kez bahşedeyim ve bundan hiç sıkılmayayım.
gel yaşlı huysuz bi insan olduğunda ilaçlarının yerini bulamadığında pusulan olayım ilaçlarının yerini bulayım.
gel it gibi didişelim ama asla ayrılmayalım en kötü kavgaların sonunda sarılıp ağlayalım.
gel akşamları yatmadan önce hep sana seni seviyorum diyeyim.
gel ansızın bi gece kapına geleyim elimde güller olsun onları sana vereyim.
gel sana salatalar yapayım yemek hazırlayayım. biliyorum kötü olmaz ama sen gel yine ne yapıp ne edip öğrenirim.
gel annen annem olsun, baban babam olsun. babam baban, annem annen olsun.
gel yek olalım ayrı kalıp yok olmaktansa tek olalım yek olalım...
gel profumu sana vereyim bozsan bile kızmayayım sana.
gel macbook alalım, ayfon alalım gel her şeyi birlikte yapalım.
gel ufak bi evimiz olsun ama mutfağı büyük. içini istediğin gibi döşe kabulüm. sadece akşamları maç izlerken önümden geçme yeter. ya da geç ya geçen sen olduktan sonra.
gel film izleyelim. en olmadık yerinde ağla filmi yarım bırakıp seni teselli edeyim.
gel en kötü günümde yanımda sen ol yanında ben olayım.
gel tek bırakma beni bu otobüs yolculuklarında cama yaslanacağıma senin omzuna yaslanayım.
gel her şeyim çift olsun. çift kişilik ekmek, çift kişilik tabak.
gel sabah namazına kaldır beni.
gel daha nice şeyler yapalım sen yeter ki gel.
inan gel.
mutluluğu gerçekten yaşamak için gel. ama hiç gitme. gideceksen de beni yanına gömsünler işte başka bir şey istemem. 

mutluluk sen.
ah bi gelsen.
gel la 
valla bak gel
öyle bi sevicem ki
hiç gitmicen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder