20 Nisan 2013 Cumartesi

gittim, bir sen olsan?

güzel.
seni sevmek,
seni özlemek
içinde sen geçen her şey çok güzel.
görmeden inanmak
inanıpta görmemek
gibi bir şey seni sevmek.
ağzımda bu aşk sözleriyle dolaşıp durdum geçtiğimiz yerleri, oturduğumuz yerleri. cesaretliydim bugün. seni ziyaret edecektim. bıraktığım yerde. ağlama valla ağlamadım bu sefer. sadece tek bi damla düştü gözümden toprağa düşemeden kalbimde durdu engelledin bırakmadın.
senle olan hiçbir şey değişmemş orada. köpekler bile aynı nerdeyse. kapattım gözümü. seni yanımda hayal ettim. yanımdaymışsın gibi seninle konuştum. içimi açtım içimde ne varsa döktüm sana. korkaktın biraz, yaralı bir güvercin gibi. dokunamıyordum, dokunmak istiyordum. ilgiye, yaralarının sarılmasına ihtiyacın vardı. hani olur ya insan en kötü anında bile birileri zorla güldürmeye çalışır ve orada bi gülüş atar ya onun gibi bi gülüşün vardı. hem acı çeken hem korkan bir tatlı gülümseme. önce anıları döktük ortaya en güzellerini, en özene bözene yapılmışlarını seçtik.
konuştuk.
tartıştık
yine kavga ettik.
ama hiç bırakıp gitmedin.
bi daha sevdim seni.
çok sevdim..
seni sevecek onlarca neden varken ben sadece tek bir şeyini seviyorum. bakışını... işte o her şeyi anlatıyor. her şeyiyle insana yetiyor.
hayatıma girecek en güzel kadın olmayabilirsin.
en iyisi de olmayacaksın belki de.
ama ben seni seviyorum.
seni istiyorum.
sadece sen ol istiyorum.
tek sen ol bana bir şey olmaz...


bir
sen
olsan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder