9 Nisan 2013 Salı

saçlarımı oksarsan ben iyi bir çocuk olurum.

her şey rüya.
uyanacağım.
uayndığımda biraz gözümde yaş olacak kabus görmüş gibi olacağım.
ilk önce sana sarılacağım.
sımsıkı...
gözlerimdeki yaşları sileceksin.
şalınla...
çünkü rüyadayız sevgili biz.
bir gün uyanacağız.
ben senin dizlerinde uyuyorum şuanda
aslında her şey rüya.
dizlerinde yatmak o kadar iyi gelmiş ki bana bildiğin o andan sıyrılıp atmışım gelecek hayallerine dalmışım...
sen saçlarımı okuşuyorsun.
nasıl bir rüyaysa sen saçlarımı okşadığında hayatım düzende oluyor.
sen saçlarımı okşamadığında ise hayatım bombok oluyor.
rüyadan uyanmak üzereyim.
uyanmalıyım.
uyandırmalısın.
sıkıldım artık bu rüyadan.
en sevmediğin mekandayız aslında biz. ben senin dizlerinde uyuyorum. sen kaldırmaya çekiniyorsun. sen korkuyorsun ben uyanmak istiyorum ama sen korkuyorsun.
bana zarar vermekten üzmekten aniden uyandırılmamdan korkuyorsun.
beni uyandırma zamanı gelmedi mi sevgili?
belki de her şeyden çok istiyorum uyanmayı.
avazım çıktığı kadar bağırıyorum ama bir ben duyuyorum çığlığımı...
karınca gibiyim...
ben seni herkesten çok seviyorum ne olur uyandır beni sevgili ne olur bitsin şu içimdeki tükenmek bilmeyen hüzün, umutsuzluk, özlem...
ne olur uyandır beni sevgili...

ne olur bitmesin
içimdeki sevgi
içimdeki aşk
bitmememeli 
sen
ben
şifa
ulaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder