18 Nisan 2013 Perşembe

bence dinlemelisin. "gitmeseydin"

Bence çok güzel bir şarkı senin yokluğundan beri dinliyordum. Bu aralar yine karşıma çıktı sevdim dinledim dinledikçe seni hatırladım.  seni özledim. seni nasıl çok sevdiğimi söyledim kendi kendime duydun mu? söylerken de elimi kalbime götürdüm belki daha iyi duyabilirsin diye. sahi duydun mu?
Eğer birgün gelirsen buraya dinle bu şarkıyı çok güzel...
Adını mı merak eder oldun? "BERKAY - Gitmeseydin" dinlersen sevinirim...

Başka biri çözüm değil
Bu ayrılık lüzum değil
Yerime geçip, ben olsana
Benim gibi dokunsana

Sessizliği bırak hadi
Benim gibi konuşsana
Daha neler diyecektim
Sen hepsini bilecektin
Eğer bugün gitmeseydin

Birkaç güne dönecektim
Ve her seyi çözecektim
Keşke beni bekleseydin
Dünya yalan çogu zaman
Sana bana acımadan




seni
çok
sev
iyo
rum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder