17 Nisan 2013 Çarşamba

sahi bu kadar zor mu sevmek?

seni sevmek tüm insanlığı sevmek.
seni sevmek yolda zıplayarak yürümek.
seni sevmek eve erken gelmek.
seni sevmek sabah kahvaltı yapmadan evden çıkmamak.
seni sevmek alışkanlık ile sevmek arasındaki farklı görebilmek.
seni sevmek lokum gibi bir şey işte.
seni sevmek inanmak, sahiplenmek, özlemek, beklemek....

onca neden var di mi seni sevmek için? sen neden hala bu nedenleri görmezsin? neden inat edersin? seninle biz tom ve jerry gibiydik aşk konusunda sen kaçtın ben kovaladım... hiç bi zaman birleşemedik. birleştiğimizde ise ortak düşmanlarımız vardı. sen hep kaçtın ben hep kovaladım. aşkı aradım sende.

seni sevmek çok garip bir şey aklına bir şey gelmese bile yazmak istemek seni sevmek. saçma bir şey işte ama bi o kadar da güzel. öpüşmek sarılmak gibi. dışarıdan ne kadar abes ve gereksiz görülse de yapılınca mükemmel olan bir şey.

özlüyorum seni yarınım gibi. dünüm gibi geçse vakitler. gelsen, gelmek istesen... kavuşsak belki ne güzel olur ha. bi büyük açarız. demleniriz. büyük dediğime bakma sevgili. içki içmeyiz farklı bir şeyin büyüğünü açarız. kutlarız. deliler gibi dans ederiz. nefesimiz kesilinceye kadar hemde. sonra sarılarak uyuruz. pardon uyuma kısmını atladım. senin eve gitmen gerekecek o yüzden uyuyamayız. o zaman sarılarak eve gideriz. tüm insanlar baksın onlara meydan okuyalım. bırak onlar dalga geçsin bizimle bırak onlar alaycı gözlerle baksın bırak onlar ne yapsa yapsın. ikimiziz orada gerisi kimin umrunda?

alnından öpeyim. bu sefer evet bu sefer gerçekten öpeyim. alın yazın neyse o benim alın yazım olsun. ikimizin ki birleşsin işte.  sen neysen ben o olayım. ben neysem sen o ol.

ah bi gelsen. bi görsem seni ölmeden. bi sarılsam. hiç bırakmasam. sende bırkamasan. kavga etsek bile. didişsek bile. kıskansam bile. engel koysam bile hiç bırakmasak. sadece son nefesimizde bıraksak. inan buna bu olur. istersek olur. aslında bizim kavgalarımız iyidi. iletişimin olduğu her yerde kavga olur her yerde anlaşmazlık olur. eğer bunlar olmasa sorun işte oradadır. ben hatalar yapabilirim sende hatalar yapabilirsin hatalar yapmasak nasıl tanırız ki birbirimizi? nasıl ölçebiliriz sevgimizi? ben yaptım bi hata kaybettim seni. bedelini de her gece ağlayarak, özleyerek, bekleyerek geçirdim. pişmanım. seviyorum köpekler gibi seviyorum. deli gibi ulan seni seviyorum deli gibi...

artık akıp gitmesin zaman. gel durdur. gel son ver bu özleme. gel son ver bu hasrete...

gel! akrep ve yelkovan 
kavga etmesin artık. 
onlarda barışsın.
bizde...
onlar da kavuşsun.
bizde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder