18 Eylül 2014 Perşembe

sesimi hatırlar mısın?

Hatırlar mısın?
sesimi, kokumu, gülüşümü, gözlerimi...
senin sesine kavuşan sesimin çocuksu telaşını hatırlar mısın? sesimi duymayı özledin mi peki? kokumu... kısa özledin mi? özlediysen ara, özlediysen gel... gibi cümleleri kurmak çok kolay ama yapmak ne zor bizim hayatımızda sanki ölümüne düşmanız ya bir daha hiç görüşmeyeceğiz, bir daha hiç sesimizi duymayacağız, biz öyle bir şeyiz işte...

özledim bu aralar sesini, kokunu, gülüşünü. çıksam diyorum gelsem yanına kabul eder mi? kaçar mı? bundan daha kötü mü olur? (gerçi bundan daha kötü ne olabilir?) gibi sorular kafamı kemiriyor. ulan tüm gücümü toplayıp çıkasım var karşına içimi açıp ne varsa dökesim. aşkı, sevgiyi haykırasım gururu, inadı bir köşeye bırakıp.

aylardan eylül olduğundan mı seni bu kadar özleyişim? neden? sesini ve seninle konuşmayı her şeyden çok isteyip her şeyden çok özlüyorum. birikmiş paramı sana versem konuşur musun? gözlerim gözlerine bi kere değer mi? mark III alabilirsin bak iyi düşün. binbir gece masalındaki gibi oldu ama olsun. benimle konuş mark III'ü kap, "eski" sevgiliden şok kampanya gibi bir sloganıda olur hem...

neyse yine boktan olmaya başladı bu yazı.

bu gece
seni
çok
özledim
sesini
gülüşünü
kokunu

4 yorum:

  1. İyi teklif :)) ama eskisi gibi merakım kalmadı fotoğrafa sanırım herkesin merakı oldugundan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefon numaramı unutmadıysan biliyordursun aramanı beklerim aradıktan sonra banka hesap numaranı verirsin gönderirim sözüm sözdür :)) benimde kalmadı canon 650D'yi kullanmıyorum duruyor bi köşede.

      Fotoğraf çekip minik çocuklara ücretsiz dağıtmak gibi amacım vardı sen geldiğinde bi gün yaparız şuan acelesi yok.

      Sil
  2. Unutmayacağım bir şey daha varsa o numara sanırım. Aramayacağımı bilmelisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım telefon rehberinden kayıtlıyım ondan unutmamış olursun (laf soktu) Evet aramayacağını, arayamayacağını biliyorum. Arasan güzel olurdu aslında unutulmaya yüz tutmuş dillere verilen önemden daha çok önem verirdim sesine. Kısmet her şey

      Sil