11 Eylül 2014 Perşembe

belki okur, belki bahsedersin...

Sevdiceğim, bu aralar çok yoğunum seni rüyalarımda göremiyorum kızmıyorsun di mi? Ne zaman uyuduğumu, ne zaman uyandığımı bilmediğim vakitlerdeyim. Çokça yoğunluk. sensizliği tadamamak var bu yoğunlukta gerisini sen düşün. en iyisi mi sensizlik tadmaktansa senin olduğunu düşünüyorum. senli güzel şeyler getiriyorum aklıma. o olsa böyle olurdular yamıyorum dilime... bu aralar güzel şeyler olacak gibi sevgili, en iyi kolejde staj yapıp bunun yanı sıra güzel bi özel yerde part time çalışma imkanı sağlıyabileceğim inşallah olursa sana detaylarını anlatırım. her gecen gün biraz daha hayalime yaklaştığımı ve doğal olarakta sana yaklaştığımı düşünüyorum. ne zaman hayalim gerçek olursa senin yaşadığın yerlere gelip, senin selam verdiğin o tonton amcaya, teyzeye selam vereceğim. senin geçtiğin kaldırımdan, çıkarken zorlandığın yokuştan çıkacağım kısacası senin yaşadığın yer de sen olacağım sensiz. kalbimde sen olarak seni yaşayacağım acıyacak kalbim ama olsun. günler akıp gidiyor sevgili, haftalar bitiyor, ömür bitiyor. bi sensizlik bitmiyor be...

hani bazen cebimize para koyarız ve aylar yıllar sonra onu unuturuz ve sonra buluruz ya seni de o cebime koyduğum para gibi unutup daha sonra bulmak istiyorum. artık bulma zamanı gelmedi mi? elimi artık korkmayıp cebime atma zamanı gelmedi mi? adına ne yazdığım ne şiirim var ne de başka bir şeyim. adına sadece yazılmış bi kalbim var en temizinden hani ilanlarda yazarlar ya "doktordan", "memurdan" ben de şey mi yazsam sevgili? "saf aşıktan" ne güzel olur be ne süslü olur öyle "saf aşıktan sevdiceğine..." gurur duyarsın vay be dersin bu adam bu adam... dersin de gerisi gelmez düğümlenir boğazın, hıçkırık tutup belki ağlarsın. "bu adam benim sevdiğim(di)..." dersin birden kirli dünyaya çocuk getirmeyen ama bi o kadarda çocuk isteyen anne gibi... ağlarsın ama çıkmıştır o laf. ama korkmayasın sevgili duymam ben onu aman he korkma bahşet dilinin ucundaki bir sevgiyi. varsa...

ben bahşettim
her gece
gökyüzüne
seni
sevdiğimi

1 yorum: