22 Eylül 2014 Pazartesi

bu aralar sen, çok bende

Galata kulesinin ilk defa bu kadar yakınına gittim. İş görüşmesinden sonra taksime gittik ilk defa kulenin dibine kadar girdim... Ben orayı sensiz gitmeyi hayal bile etmedim ki neden bu kadar hızlı ve çabuk oldu? Neyse en tepesine bakamadan kaçtım oradan... orası senin yerin yerin sevgili sen geldiğinde ilk çıkacağımız istanbulu ilk seyredeceğimiz yer olacak. ne kadarda eminim di mi sen geldiğinde... biliyorum işte gelmeyeceğini ama gelirsin diye kendimi avutuyorum...

bu aralar annem durmadan evlencen onur 2 yıl sonra demeye başladı kıza bakıyor sanırım ah anne be bi bilsen benim göynüm, aklım başkasında... keşke bile bilseler. evlenmeyeceğim diyip geçiştiriyorum. bu arada annem whatsapp kurdu arada bana yazıyor, ses kaydı atıyor, fotoğraf gönderiyor... baya bi eğleniyorum senin yokluğun birazda olsa geçiyor...

ben hala aynı şarkıyı dinliyorum, iyiyim bu aralar seni kalbimde daha çok hissediyorum. rüya bile gördüm inanır mısın? daha ne olsun!?

bu aralar
sen
bende 
sen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder