16 Eylül 2014 Salı

bi şarkı değiştirir her şeyi...

Seni hatırlatan bir şarkı ile hayatımda olan insanı hayatımdan çıkartabiliyorum kolaylıkla da seni neden hayatımdan bir şarkı ile çıkartamıyorum? Bir şarkıyı geçtim kaç yıl geçti? sensiz. neden çıkmadık hayatımızdan neden zaman seni eskitmedi? neden sen bitmedin hala sen diye atıyor bu kalp. her yere baktığımda neden sen...

Kader belki... seni isteye isteye yaşayıp gideceğim belki sen geleceksin, belki hiç gelmeyeceksin ama biliyorum ki hayatımda kim olursa olsun ben hep seni seveceğim en büyük yer senin olacak. hep seni hatırlayacağım puslu gecelerde, yağmurlu gecelerde... sen olmayacaksın ama hep seni hatırlayacağım. belki kızım olacak minik parmaklı adını senle süslendireceğim... elif şifa olur... kim bilir sevgili sen gelirsin sadece şifa olur...

gelsen
kaybolsam
sevsem
seni

3 yorum:

  1. Haksızlık ediyoruz yanımızdakilere. Büyük haksızlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asla... haksızlık etmiyoruz. çünkü biliyorsun sen onu unutmadığını sırf belki unutturur diye ondan kaçıyorsun ama sonuç nafile... koskoca 4 yıl unutamadığın insanı başkalarıyla unutmaya çalışmak çok saçma biliyorsun unutamıyorsun, onlarda bunu biliyor, sende... haksızlık burada kime? onlara mı? sana mı? kalp sana, mantık onlara. aşkta gurur ve mantık olmaz demişti bi abi tamda bu noktayı görmüş olmalı kim bilir.

      Sil