29 Eylül 2014 Pazartesi

bırakıp gitmeli mi artık?

Bu bayramda yalnızım. annemler her zaman ki terk ediyor. zaten sen yoksan ben hep yalnızım. bu biraz daha yalnızlık. bu aralar sen daha fazla doldun içime. her an sen gelecekmiş gibi giriyorum buralara belki yorum yapmışsın diye her sabah gözlerimi açtığımda buralara bakıyorum. kimisi gülüşünü bekler yarenin kimisi yorumunu... böyle işte artık vazgeçmeli mi senden? sonsuzadek kapatmalı mı bu defteri? bi daha girilmemeli mi buralara? bilmiyorum ki bu aralar çok yalnızım işte yanımda kimse yok sadece aptal işlere verdim kendimi. sen olmayınca olan işlere... keşke sen yanımda olsan her şey geçerdi o zaman eminim...

2 yorum:

  1. Geçer, geçmez sandığın acılar. ben gitmesini bilip huzur verirsem sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortada bi acı varsa onlar "gitme" ile değil "gelme" eylemi ile geçeceğini bilmiyor musun? Huzur senin gözlerinde, nefesinde ve kalbinde iken giderek o huzuru en fazla senle götürebilirsin. Bana giden kalp değil, gelen kalp huzur verir.

      Sil