22 Nisan 2012 Pazar

Belkide birgün "Seni" bana getirecekler...

Özlüyorum yerli yersiz. Ansızın aklıma geliyorsun çıkman ise imkansız.  Özlemin dinmemişken aklıma saçma sorular geliyor. Nedenli hepside... Sonra diyorumki; "O gitmedi... o gitmedi... o gitmedi.." biliyorum sen gitmedin. Ve ben buna inanıyorum...

Unutamıyorum işte, seni gözlerini, gülüşünü,  tenini,, özlediğim de her şeyin aklıma gelmek zorunda mı?

Şimdi kime canım diyorsun? Kim için gülüyorsun? Kimin gözlerine bakıyorsun sevgilim? Ben hala sana canım diyorum, senin gözlerine bakıyorum he bakıyorum dediysem öyle değil resimlerine bakabiliyorum olsun orada da sana bakıyorum ya o yeter bana. senin için gülüyorum bazen yaptığım salaklıklara, yaptığın salaklıklara...

Kızmıyorum sevgilim. Çünkü kızamam herkesin aşkı da sevgiside kendisinedir. Kızamam sana neden böyle yapıyorsun diye. Sen çünkü iyisini bilirsin...

Bak yazmaya yazmaya saçmalıyorum. Yazamıyorum artık sanırım, gözümde yaş kalmadığında mı buda? Artık eskisi gibi çok ağlayamıyorumda.

Bu aralar fazla bir şey yapamıyorum senin adına, sadece özlüyorum, bekliyorum arada bir ağlıyorum...
Dün ayrılığımızın 1. yılına 1 ay kalaydı sevgilim. Ne çabuk geçti demi? Sensiz bir ana bile dayanamazken 11 ay dile kolay sevgilim. Nasıl geçti bu 11 ay?
Neden sensiz geçti? Neden sen olmadınki...  Bak yine başladım nedenli sorulara...

Biliyorum belki birgün görüşeceğiz, aradan belkide 1 yıl , belkide 2 yıl belkide 10 yıl geçecek... Belki ellerini tuttuğun ufacık bir kızın olacak yanında, belkide kimse yapayalnız.  Basit bir merhaba diyeceğim görünürde, ama altında onca senenin hüzünü olacak beklentisi, özlemi...

Biliyorum bu şehir seni bana getirecek. Belki bir otobüste şuradan bir kişi uzatır mısın? dediğim omuz sen olacaksın. Belki de amansız otobüs kuyruğunda güzel kokulu bayan sen olacaksın.
Yada bir akbil kuyruğunda.. Pardon akbil kuyruğu olmaz sen akbil kullanmazsın sevgilim. Unutmuşum.

Özlüyorum işte sevgiilim. Tarifi yok.. Seni çok seviyorum..

Kendine dikkat et.. Seni çok özledim. Seni çok seviyorum..

Belkide birgün...

1 yorum:

  1. Günlüğümde bi yazı okudum.Senle ayrıldıgımız bir gün yine. tarih içinde 01.07.2010 demısım. 2 yıl sonra bugun hayatımda neler degıscek kım bılır demısım.Senı hayatımdan cıkartmaya kararlı bır sekılde yazmısım bunu. Ama o zamandan bu zamana yerımde saymısım. Bu tarıhten 2 yıl sonra da sayıyor olacagım ben hep aynı adımları farklı sandıgı myollarda atıyor olucam.

    YanıtlaSil