20 Nisan 2012 Cuma

Dinle olur mu?

Mutlaka dinle olur mu? Sanıırm güzel hatta çok güzel...
https://www.facebook.com/photo.php?v=269496643144293
----

Üstümdeki lanetle seviyorum seni.
Yakama yapışan özlemin yılışık haliyle sokuluyor koynuma.
Haddimden fazla özlüyorum bu aralar.
Haddim olmayarak ölüyorum galiba.
Biraz derin kaçtı adın sol koluma
Toplar damarlarım toplayamaz oldu ardından kalan düşperest sancıları.
Yani , işin özü , özlediğim kadar özlenmediğimi biliyorum.
Sadece yokluğun her gece gibi bu gecede jiletten yana.

Bileklerime oturuyor kimsesizliğim !
Yalnız bu gece diğerlerinden başka
Lanetin kokusu , teli duvağıyla sinmiş avucuma.
Yoksun.
Lanet git gide benliğime dolanıyor.
Unutamıyorum.
Kapı eşiğinde unuttuğun vedalara sığınıyorum.
Sığınaklar açtığın yüreğime ,
konakladığın düşlerime kuru bir elveda bırakıp;
Pimini çekiyorsun ayrılığın.
Çiğneyip geçtiğin hatıralar canlanıyor düşümde.
bir düşüş daha sergileniyor gözlerimden.
ritmik sancılara sarılıyorum.
Lanet , her gece olduğu gibi bu gecede
bozuk plak gibi aynı senfoniden ses veriyor duvarlara.
Bu gece.
Ah bu gece...
Göz yaşı damarlarıma sığmadı varlığın.
Sağnak sağnak yağdım isimsiz mektuplarına.
Duruldum buram buram koktu hasretin mürekkep tadında.
Sustum, susarak döküldüm saman sarısı kağıtlara.
Allah bilir.
Sen şimdi kimin düşünde sabahlıyorsun.
Kime canım diyorsun.
Canını kimlere adıyorsun.
Saçlarındaki kırıkları kimler saklıyor.
Sahi sen hiç yaşadın mı ? beni.
Yanımdayken de böyle düşman mıydın bana.
Susmazdın sen böyle ölmüş gibi.
Söyle , var etmiş miydin beni hayallerinde ?
Belki sende bilmiyorsun ama Allah bilir.
Dediğin gibi , denildiği gibi
Ben hala derme çatma hayaller peşinde
Yarını düşkünlere adanmış kimsesizler sokağında
eşkaline ömrümü adadım
Belki görürüm bir an
Belki nefesin dokunur sesime diye bekledim!
Aşkın laneti eksilmedi bir gün olsun yakamdan.
Borç oldu boynuma.
Sindi bütün vücuduma.
Sevemedim kimseyi ,
bakamadım kimseye sana baktığım gibi.
bir başkasının ellerini tuttum fakat ısıtamadım .
Sevemedim sen gibi.
Allah biliyor işte!
Sensizliğide , sessizliğide.
Sana haykırarak sustuğum, senin duymadığın gecelerimi.
Allah biliyor.
Sen duymasan da olur.
Duyma artık...
Sağırlık , sensizlikte bir başka yakıştı eşkaline..

Doğan Yücetaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder