1 Nisan 2012 Pazar

Sevgilim.

Sınavın nasıl geçti sevgilim?

7 yorum:

  1. Cogu zaman oldugu gibi bugunde senınle bulusmak ıcın gectıgım yollardan gectım.Aklıma gecen sene bugun geldı.Gecen sene bugun şuankinden daha heyecanlıydım sanırım çünkü sen sınava giriyordun.Olur olmaz aklıma gelmelerın sürecek bir ömür bunu biliyorum.Neyse duygusallıgı bırakayım bir kenara.

    Sınavım nasıldı bilmiyorum matematik çok zordu 2 tane soru salladım belki tutar.Türkçe sosyal eh işte barajı geçmem kafi.Allah büyük bakalım...

    YanıtlaSil
  2. İnşallah hayırlısı olur. İnşallah istediğini gerçekleştirirsin. Senin için dua etmiştim, annemde etmişti ama desene işe yaramadı. Olsun sıkma canını hayat devam ediyor. Bu arada kuzenimin düğününe beklerim senide ben kesin gideceğim. Sende gel olur mu?
    Sınavın kötü geçtiyse bile sıkma canını her şey düzelicek.

    YanıtlaSil
  3. Amin.Allah razı olsun annenden sagolsun.Kuzeninin düğünü?

    YanıtlaSil
  4. Benim hangi kuzenimi tanıyorsun? Biraz düşün kuzenimin abisi hani geçen sene nişanı olmuştu, şimdi de düğünü olacak önümüzdeki hafta pazar. İsmini vermiyorum burada sen bilirsin.

    YanıtlaSil
  5. Davetin için sagol ama benim gelmem imkansız Kuzenine hayırlı olsun dileklerimi iletirim.

    YanıtlaSil
  6. Kısmet. Gelmesen bile gözüm seni arayacak orada bunu unutma olur mu? (:
    Hadi şimdi kapat önündeki pencereyi, hayata devam et. Sevdiklerinle zaman geçir, onların yanında ol. Kısacası gerçek hayata dön he bir de buralarda olmazsın sanırım nisan geliyor. Hatun kızın doğum gününü kutlarım ve bunu unutma olur mu? Ufak pasta al ona 3-4 tane mum koyma bir tane mum koy özel hissettir onu. Ve telefonuna alarm kur sen kesin unutursun. Bu sefer ilk sen kutla onun doğum gününü olur mu? :) Hadi sağlıcakla kal çalıkuşum.

    YanıtlaSil