13 Nisan 2012 Cuma

Gitme gülüm sensiz olmaz...

 Mutlaka dinle sevgilim... Uzun süreden beri yazmıyorum diye kızıyorsun biliyorum. Bu aralar çok yoğunum e bir de annenin doğum günü yaklaşıyor, moralini bozmak istemiyorum. Hani olur da okursan ve üzülürsen diye yazmıyorum ha başka bir sebebi yok. Bir de sinirlenirsen gel bana patla olur mu? Kırma kimseleri, ama kırabilirsin beni...

Sana yazacak ve söyleyecek o kadar çok şeyim var kki sevgilim. Ama diyemiyorum, yazamıyorum. Yazarsam kalemler bitecek, söylersem vakit geçecek...

Geçen senin olduğun yerlere gelmek istedim.  Geldimde hatta kalbim ağrıdı sevgilim, sızladı... Nefes alamaz oldum, bir an her şey bitsin istedim ama bitmedi işte... Zor da olsa yaşadığın yerlerden geçtim sevgilim. Zorda olsa...

Neyse sevgilim fazla uzatmayacağım. Dinle bu şarkıyı....

http://www.dailymotion.com/video/xfiq1g_alper-yekeroylu-gytme-gulum_music


Ayrılık hayır getirmez
Gitme gülüm şu gönlümden
Hasretlik bizi güldürmez
Gitme gülüm şu gönlümden
Şu gönlümden of

Gitme gülüm yüzüm gülmez
Gitme gülüm can dayanmaz
Gitme gülüm sensiz olmaz
Gitme gülüm şu gönlümden
Şu gönlümden

Yadeller kıymetin bilmez
Kimse benim gibi sevmez
Canımı alsan sesim çıkmaz
Gitme gülüm şu gönlümden
Şu gönlümden of

Gitme gülüm yüzüm gülmez
Gitme gülüm can dayanmaz
Gitme gülüm sensiz olmaz
Gitme gülüm şu gönlümden
Şu gönlümden

3 yorum:

  1. Gittin taş atarak denizlerime,içimde halka halka büyüyen anıların kaldı.

    YanıtlaSil
  2. gittin, dağ gibi büyüdü yalnızlık
    issızlığın iki ucunda şimdi sen varsın
    tam ortasında: yokluğun yokluğun yokluğun…
    o konuşsa konuşur, sussa susarsin

    YanıtlaSil
  3. gittin, boşandı içimde sevincin yayı
    kim öğretecek bana âh sensiz yaşamayı??

    YanıtlaSil