11 Aralık 2011 Pazar

SON

Artık herşey son buldu. Bu seferde yıkmak için gelmişsin beni. Güçlüydüm ya hani! Yine yıkmak için gelmişsin. Yine nasıl yıkıldığımı.
nasıl mahvolduğumu görmek için gelmişsin. Bu sefer çıkıyorum hayatından ! ve bu sefer gerçekten çıkıyorum.! MUTLU OLASIN SEVENİNLE!
Tek şey istiyorum yaradandan "Beni nasıl mahvettiysen.Beni nasıl her geldiğinde yıkıp bıraktıysan öyle yıkılasın, öyle mahvolasın öyle kullanılasın ve bi o kadarda basit olasın."
Artık hayatından çıkıyorum.
Kalbinde değilim zaten. Hiçbir zamanda olmadım!
Sen hep başka birilerini aradın!.
Tabi sende haklısın.

Her insan izlemek ister; uğruna bir ölümü

Dinle bunu ! Tam sana göre yazılmış !


Artık yokum. Artık bittim...

2 yorum:

  1. Ne dediginin,ne söylediginin farkında mısın sen yav? canın sagolsun ne diyeyim. eger hakediyorsam dediklerini yasarım. ben seni kasten üzmedim hiç. degisecegini söyledigin her an daha da kötü bir insan oldun uzun zamandır tanıyamıyorum seni.senin için ne iyi dilegim ne de kötü bir dilegim var. hakettigini yasamanı dılıyorum yalnızca.sende hoçşakal.

    YanıtlaSil
  2. Yazdıkların ney! Ne söyleyebilirim yazdıklarına ! NE diyebilirim! Söylesene ! Ne diyebilrim! Sen beni hep yıkmak için geldin.! Nasıl mahvoluyorum nasıl geberiyorum onu izlemek için geldin. Değişeceğimi söylediğim her an değiştim . Ve ben farklı biriyim artık sen bunu görmek istemedin. Benimde senin hakkında hiçbir dileğim yok. Mutlu ol sevgilinle yerimi doldur onunla. Ve aklına bile gelmeyeyim. Tek bu istediğim. Ve bu olacakta. HAtta olmuştur bile. ! Eğer konusmak istiyorsan gel msne! Ne diyeceksen oradan söyle...

    YanıtlaSil