4 Aralık 2011 Pazar

karmakarısık...

Son günlerde herşey bu şekil karmakarışık..
Hayat , eylemler hareketler..
Umutlar.
Hayaller.
Gerçekler..
Karmakarışık herşeyim. Ağlamak istiyorum harkırarak susmamak.
Senden sonra herkese anlam yükler oldum. Mesela biri geç yazsa neden geç yazdı bana diyorum. Senden kalan bir alışkanlık sanırım. Ve biliyorum yanlıs yaptıgımı. O karsımdaki sadece arkadasım. Neden önemsiyorumki ? Neden?

Senden sonra karmakarışıklardayım. Yıpranmış bir kalp, yıpranmış bir beyin ve sapasaglam görünmeye calısan bir vücud.
Aslında kendi kurduğum dünyamda kendi kendimi mutlu etmeye calısıyorum mutluymus gibi yapıyorum. Biliyorum aslında hiç mutlu değilim neden böyleyim ! neden !!
Kafayı yemek üzereyim. Çıldırmak üzere... Aslında neden böyleyim bilmiyorum...

Sanırım karmakarışıklardayım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder