25 Aralık 2011 Pazar

Vakitsiz sorular

Sevgilim,
Nasılsın? Hayat nasıl gidiyor? Bensiz yapabiliyor musun? Hayatındakiler nasıl? Ailen nasıl? En önemlisi sen nasılsın? Özlüyor musun beni?
Gibi sorularla başlamak istemezdim yazıma ama bi yerden başlamam gerekliydi. Aslında buraya gelmeden önce kafamın içinde sana yazacaklarımı oluşturmuştum. Herşey hazırdı. Hatta söylüyordum bile kendi kendime. Ama ne hikmetse şuan söyleyemiyorum o dediklerimi. Hani senin karşında sana seni seviyorum diyemezdim ya tıpkı onun gibi.
Bir film izledim "Üzgünüm ama seni seviyorum"du adı. Güzel bir filmdi sevgilim. Ne yalan söyleyeyim biraz etkilendim. Birazda hüzünlendim.
Özlüyorum sevgilim. Seni, hayallerini, kokunu ve herşeyini. Olmuyor en olmadık yerde aklımda oluyorsun. Bak bunları onunla yapmıştın şimdi ise tek yapıyorsun gibisinden garip cümleler kuruyorum. Sonra en ufak bir anda sen geliyorsun aklıma. Mesela ayakkabımı bağlarken, telefonumun pin kodunu girerken gerçi kullanmıyorum ama arada işe yarıyor. Sevgilim birşeyler sensiz hep ters gidiyor. Sen varken olan o mutluluk sanki saklanmış sanki bitmiş gibi.

Sevgilim, sahi nasılsın? Hiç konuşmuyorsun hiç... Bak ben geveze gibiyim. Her zamanki gibi. Susmasana sevgilim. Konussana.  Bak özledim seni desene? Bak seviyorum seni desene? 
Ne iyimserim demi. özledim, seviyorum gibi cümleleri kuruyorum. Özlemedim de diyebilirsin yada seni sevmiyorum diyebilirsin sevgilim yeterki konuş.

3 yıl sevgilim koskoca üç yıl. Kimileri için yeni bir başlangıç yapabileceği bir zaman kimileri için hayatının en önemli anları en güzel anları.Sen benim en güzel anımdın.En güzel yıllarım...

İzlediğim filmde birşeyler farkettim. Aşk zamansız açan bir çicekmiş sanırım öyle bir söz söylenilmişti. Zamansız açan çiceğim. Gel.

Sevgilim biraz kendimden bahsedeyim belki merak etmişsindir. Son günlerde biraz yoğunum, biraz kırgınım , biraz üzgünüm ve biraz sen eksik.
Hani hayalimiz vardıya sevgilim.Ufak bi ev, mutfağı büyük ama o evi hayal ediyorum bu aralar. Onun içindeki seni, ulaşı , şifayı ve kendimi. Ama birşey hep eksik oluyor yüzünü tam hatırlayamıyorum tam arkanı dönüyorsun hayalimde birden birşey oluyor kayboluyor bitiyor hayalim. 
He birde sen gittin gideli sevgilim. Devamlı saate bakar oldum. Sanırım alışkanlık oldu artık her zaman bakıyorum. Senin geleceğin anı yakalamak istiyorum işte sevgilim. Benimkisi sadece bir hayal işte sevgilim.

Sevgilim geç oldu. Sen uyursun yarın erken kalkman gerekir belki. Seni meşgul etmeyeyim. Seni çok seviyorum hayalim.

Seni seven biri işte.

1 yorum:

  1. Yaş dökmesin gözlerin

    Ağlatır sözlerin

    Unuturum sanma

    Şimdiden özledim

    Sanma ki bitiyoruz

    Sanma ki tükenecek

    Tarifsiz bu sevda

    İlelebet sürecek

    Uzak diyarlarda

    Yolunu gözlerim

    Bekledim umarsız

    Senle ben istedim

    Asla kalbime gömemem

    Seni bir kalemde silemem

    Güneş olupta doğarım

    Bir sen bir ben

    YanıtlaSil