11 Aralık 2011 Pazar

melegim.

sevgilim, meleğim, ömrüm, göz nurum, aşkım, bebeğim, nurum. SONUM, aşkısı, bitanem
gibi kelimeleri duymayalı uzun zaman oldu.
Dilini mi yuttun sevgilim?
Artık neden seni seviyorumlara cevap vermiyorsun?
Ya da ne biliyim sevgilim dediğimde neden sevgilim demiyorsun?
Duymuyor musun beni?
Sesim mi gelmiyor acaba?
Bağırmalı mıyım?
Bak bağırıyorum!
SENİ SEVİYORUM.
Sahi duyuyor musun?

Duyuyorsundur sanırım kulakların iyi işitirdi.
Ama nedense gittiğin günden beri "seni seviyorumlarımıda" duymuyorsun.
Neden?
Niçin?
Yoksa duymak mı istemiyorsun sevgilim?
Yoksa benim mi sesim kısıldı sana kaç kere seni seviyorum demekten?
Hayır! Hayır olamaz!
Benim sesim kısılmamıştır.
Sana onca hakaretlerimi duyduguna göre sesim kısılmış olamaz sanırım demi?
Senle konuşmak istedim sevgilim.
Sesimi duysan konusur muydun?
Yine sevgilim der miydin bana?
Yoksa neredeydin bu zaman kadar salak mı dersin?
Yoksa şapsal mı?
Sahi sevgilim konuşsan ne dersin bana?
Kusura bakma ben hala sana sevgilim diyorum.
Kızmıyorsundur umarım?
Neyse sevgilim.
Parmaklarım ıslanmaya başladı.
E birde gözlerim ağrımaya.
Sana ara ara yazarım oldu mu?
Ama sakın unutma.
Seni çok seviyorum sevgilim.
Gerçi bunu duymayacaksın ama.
Seni çok seviyorum sevgilim.
Görüşürüz "birtanem"...

2 yorum:

  1. Bitti işte.. Bitirdin işte..

    Aylar oldu belkide görüşmeyeli..

    Şimdi bu dönme de neyin...... nesi..

    İstemiyorum git..

    Gelme artık bana..

    Sorma başklarına..

    Haberimi alma kimseden..

    Öldü kabul et hatta..

    Haberinide gönderme..

    Kimlesin nerdesin nasılsın bilmek istemiyorum..

    İstemiyorum işte..

    Bitiren sen değil miydin ?

    Dön diye yalvarırken ben gülüp geçen ?

    Şimdi ne değişti..


    Bırakta mutlu olayım sevenimle..

    Bu defa mutluyum derken bölme..

    Tamda bitmişken bırakta öyle kal bende..

    Güzel bir anı belkide..

    Bırak artık görmeyeyim gözlerini..

    Git diyemem yoksa biliyorum.......

    Merak etmiyor muyum sanıyorsun nasılsın nasıl değiştin..

    Ama yapamam anla..

    Bitti dedim herkese..

    Dönemem ve geri adım atamam geriye..

    Sen sadece çık hayatımdan..


    Yüreğimden hala çıkamadın belki ama hayatımdan çık.......

    Kokun bile kalmasın senden yadigar..

    Hiç bir şey istemiyorum sana dair..

    Sadece git..

    Ve bana dön deme..

    Mutluyum derken tam yine dağıtma toparladıklarımı..

    Yine alma beni benden..

    Bırakta böyle kalsın.

    YanıtlaSil