15 Aralık 2011 Perşembe

Seninle sensizlik...

Sevgilim,
Son günlerde sana gelmek istiyorum. İçimde yaşadığım seni, gerçekte yaşamak istiyorum. Bu olmayacak biliyorum. Sadece bir istek. Basit değil ama! Sana karşı olan tüm şeylerimde bir anlam vardı.
Son gülerde metrobüs durağında , evimin yolunda ve halka açık heryerde sana rastlayacakmışsım gibi oluyor. Belki sen olabilirsin diye bazı kişilere dikkatlice bakıyorum ama sonuç hüsran. Sonra diyorum ulan ne işi var burada bu saatte seni mi bekleyecek! Sonrada hayata kaldığım yerden devam etmeye çalışıyorum.


Sonra arada kafamdan hayal kuruyorum. Bak onur şimdi bu merdivenden  inerken elifi göreceksin öyle bir bakacaksınki ona. Hiç gitmemiş gibi , öyle bir göz göze geleceksinki sanki daha önce hiç tanımamış gibi. Sonra biraz gülümsüyorum hayalimde bile seni görmenin mutluluğu ile. E birde sevgilim kimin elinde gül görsem imreniyorum biraz. Sana ben alamıyorum ya hani o yüzden olmalı. Bazende nefret ediyorum onlardan ! Çünkü en güzel gülleri sen hakediyorsun ama sana veremiyorum. İşte bu yüzden arada onlardan nefret ediyorum sevgilim...

Birde sevgilim, olmayacak vaadler veriyorum kendime. Bak onur bu dersi yaparsan yada bak onur bu merdivenden 3 dakikada çıkarsan elifi rüyanda göreceksin  diyorum. ve yaparsan dediğim herşeyi yapıyorum. Ama rüyamda seni göremiyorum sevgilim. Hani zor anımda yanımda olacaktın? Hani gelecektin hep rüyalarıma. Bir öncekinde öyle demiştin unuttun mu ?

Sevgilim bu aralar sözünü tutmuyorsun. Ne rüyama geliyorsun, ne karşıma çıkıyorsun ne kokun geliyor  artık. Kızmaya başladım bak!
Şaka sevgilim. sana kızabilir miyimki  Sen benim en kıymetli varlığımsın. Sen benim En değerlimsin.Sen bedenimsin...

Sevgilim aldığım montu çoğu kişi beğendi. Güzel yakışmış dedi. Biliyorum hepsi öylesine dedi. Ama sen olsan doğruları söylerdin. Sen en iyisini söylerdin. Sahi sevgilim sence yakıştı mı ? Görüyorsun beni biliyorum. Uzaklardan bi yerlerden değil kalbimden görüyorsun. Söylesene sevgilim gerçekten yakıştı mı?

Sevgilim bu gecelik bu kadar sen yeter. Rüyamda bekliyorum seni. Mutlaka gel olur mu ? Bekletme beni ! Sana anlatacaklarım var orada hepsini anlatacağım. Seni çok seviyorum meleğim. Seni çok özlüyorum. Sakın bekletme olur mu ?

Hoşçakal birtanem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder