14 Aralık 2011 Çarşamba

hersey seni hatırlatmak zorunda mı ?

Ulan herşey seni hatırlatmak zorunda mı!
resimler müzikler yüzler insanlar...
Sen gittiğinden beri herşey seni hatırlatırcasına cıkıyor karsıma.
Sanki onlarda diyor ! Bak onur unutmayacaksın en güzel anında o gelecek aklına ! En sevincli anında...
Gerci sen geldiğin gün en sevincli günüm olur.
Sensiz hicbir gün sevinememki.

Ulan herşey seni hatırlatmak zorunda mı?
Buğleme bakıyorum onun yüzünde bile seni görüyorum!
Anneme bakıyorum onda bile sensin!


Bu aralar sesini unutamıyorum. Hani sana hediyeyi verdiğim günkü sesin var aklımda. Sanırım o zaman dünyanın en mutlu insanı olmuştun. Belkide ondan o anı , o sesi o SENİ unutamıyorum...
Geceleri olmadık anda aklıma geliyorsun. Aglamamak icin zor tutuyorum.  Sonra bakmışım ağlamışım. Affet beni sevgilim bir gece daha senin için ağladım..

Yani sen yoksun diye herşey seni bana hatırlatıyor. Kullandığım bilgisayar, dinlediğim müzik. Hatırlar mısın gitarcı bu eylül aksamındayı çok severdin. Bu aralar onu dinler oldum. Sonra birde Elmalı kurabiye , elmalı turta yer oldum.  Yani bunu yeme nedenim hani sen bi kerede demiştin ya " Aşkım elmalı turta " yer misin diye. Sırf onun için sevmediğim bir şeyi yiyorum. Belki seni bana iyice hatırlatır. O gece rüyamda görürürüm diye. Kızmıyorsun demi sevgilim seni rüyamda görmek istediğim için?

Eğer kızarsan söyle olur mu? Ama rüyamda söyle. Artık görme beni, gelme bana isteme beni de. İnan kırılmam sana.

He bir de sevgilim sen yokken adının geçtiği herşey dikkatli bakıyorum. Biri isminden kötü bahsetmis olsa karşısına çıkıyorum. Sınıfımızda elif diye bir kız var. Sana benzemiyor ama adı elif.  Ona derslerinde yardımcı olmaya çalışıyorum. Sonrada iyi kız sanırım.

Kızma hemen aşkım ! bi dinle sevgilisi var. Merak etme ben sana ihanet etmem. Senden başkasınada bakamamki kalbimde sen olduğun sürece.

Şapsal derdin şimdi Ah ne güzel olurdu o mesajı okumak. Biraz sinirlenirdin hani böyle şakalar yapıyorum diye. Sonra sen göreceksin! derdin.

Bak bekliyorum aşkım görünsene?


Neyse aşkım bıcı bıcı yapacağım. Biraz da ödevlerime bakacağım. "İnek değilim." Boşuna inek deme ! :H

Seni çok özledim sevgilim. Ara ara gel olur mu? Gitme benden kopma benden...
Seni çok seviyorum sevgilim.
Hoşçakal

1 yorum: