15 Aralık 2011 Perşembe

Mutlu Ol Sevgilim.

Sıkıldım anlamıyorum hiç birşeyi. ya işime gelmıyor, yada sensizim diyedir belkı. bırazda özledım seni, vede eski günlerii.. beraber gezdiğimiz, el ele tutustugumuz o guzel gunlerii.. hani bana derdin ya; seni çok seviyorum aşkım diye. sonra sarılırdın hep boyle kalalım derdıın. ama kalamadık, ayrı düştü yollarımız. sonra ben yalnız kaldım biraz sensizliği tattım. ama iyi bişey değilmiş günlerce ağladım.. herkesin yaptıgı gıbı bende ağladım senin için. aslında aklım basıma geldi, zaman gectikce özlediğimi farkettim seni. her gun dahada ozlemle beklıyordum senı.. belkı gelir , belkı bi mesaj atar, yada bıyerde görürüm onu dıyee. her gun gorup benım olmaman yıyıp bitiriyordu benii. içimden bagırmak gelıyordu. lütfen gel diyee... Sence vazmı gecmelıydım senden? kusura bakma , onuda yapamadım. biraz becerıksızım. senı sevmeyı bıle beceremedım. üzdüm seni, kötü şeyler yasadın benım yuzumden ama MUTLUDA OLDUK BERABER. ama sevdım senı; tahmın edemeyecegın kadar..hayatımın kadınıydın farkında olmasan bıle, seni seviyorum. mutlu ol sevgılım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder