19 Mayıs 2013 Pazar

seni ölümü özler gibi sevdim.

öyle çok özledim ki seni. anlatamam. dilim güçsüz kesilir anlatmaya başlarsam. kulaklarınız duymaz çünkü daha önce duyumakdık bir şeydir bu. sana sensizliği anlatmak. anlatmaya çalışsam duyar mısın sevgili? içimdekileri sana tek tek döksem. bendeki değerini anlatsam anlar mısın sevgili? duyabilir misin?

sana çokca sevgili diyorum biliyorum sevgilim değilsin. sevdiğimsin bu vakitten sonra delice, kör kütük sevdiğim... sana öyle aşığım ki cümleler küsüyor yazarken. seni anlatıyorum ya tüm sıfatlar imreniyor kendinden. neyi sana yakıştırmaya çalışsam geride bıraktıklarım yalnız kalıyor. sana hiçbir şey yakışmıyor ey sevgili... sana bir ben yakışırdım. bir ben aşkı yaraşırdı sana şimdi kimin aşkı yaraşıyor? kimin sevişleri? kimin bakışları?

öyle öyledim ki seni. gel bi kere konuşalım sonra yine gidersin. bir kere göreyim seni, bir kere kokunu içime çekeyim. bir kere sarılayım. sımsıkı... seni çok özlüyorum işte.

bir daha seninle olmayacağını biliyorum ama özlüyorum elimde değil. her şeyimi senin üzerine kurdum ben. her şeyim senindi. ben senindim. ne yapayım.. seni öyle bir özlüyorum ki. yetim kalmış bir çocuk gibi... hep imreniyoruminsanlara onlar mutlu neden ben sensiz mutlu değilim? neden sensiz mutsuzum.... olmayacaksın bir daha biliyorum. bu acı gerçeğe kendimi alıştıramıyorum. beynim inansa kalbim vazgeçiriyor. bir yerlerim inansa hep bir yerlerim eksik kalıyor. seni kaybettim aptalca hatalar yaparak çocukca hatalar yaparak kaybettim...

ama bir şeyleri fark et artık elif biz o zaman çocuktuk. şimdi büyüdük, büyüdüm... eski konuşmalarımızı okuyorum da sana neler yapmışım öyle. şimdiki aklım olsa birini bile yapmazdım. sana şuanda başkalarına vermeye çalıştığım sevgimi verirdim. hepsi senin olurdu. ailemden sonra kalan hepsi senin olsun işte. seni sadece severdim. sadece anlardım. sadece sen olurdun...

elif seni seviyorum işte. anla bunu gör. gör bu aşıkın halini. gör bu zavallı insanın halini. harabım senden sonra. her savaştan yenik çıkıyorum. benim tek savaşım sendin. seni sevmek, seni sevmek, seni sevmek...

seni öyle çok seviyorum ki anlatamıyorum işte. elini kalbime götür oradaki sana anlatacak her şeyi.
ben ölenedek seni bekleyeceğim. kimseler bilmeyecek.
ben hep seni seveceğim kimseler görmeyecek.
sen benim sonumsun ey sevgili.
seni ölümü özler gibi özledim.
artık gelsen sevgili?
ben ölsem.
yeniden doğursan beni.
her yerimi ilmik ilmiş işlesen.
bedenimdeki tüm izleri kapatarak.
yaralarımı sararak.
kalbimde ise sadece sen olarak.
sevsen beni.
öpsen.
ben uyusam.
dizlerin sevinse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder