26 Mayıs 2013 Pazar

arada gel olur mu?

nerelerdesin? ne yapıyorsun? mutlu musun? umutlu musun? aklına düşüyor muyum hiç? yılda bir kaç kez saçlarına düşen aklar gibi düşsem yeterli. sevmesende aklına düşeyim. gel özlem giderelim sonra yine git gideceksen. sevme ama gel. gitme ama gel. gelme ama gel...

yanımda olmanı isterdim. seninle gülmek, seninle ağlamak, seninle kalbimdeki sana sarılmak. sana sarılınca senin solun benim sağım, benim solum senin sağın olsun isterdim. biz evlenemesek bile kalplerimiz evlensin bırak. onlar sevsin birbirini.

zamanın olmadığı bir yerde seni sevmek isterdim. insanlarında olmadığı sadece senin ve benim olabileceğimiz. köpeklerimiz olsun mesela. bir de çok şarabımız olsun sen içmezsin ama olsun yine de olsun. müzik dinleyelim. koşturalım çocuklar gibi sahillerde. seni gördüğümde bir suç işlemişte annesinden azar yemiş çocuktaki utangaçlık olsun yüzümde. konuşmayalım aman ha. sakın susalım. bu anın büyüsü bozulmasın. tek kelime etmeyelim. konuşacaksakda yazarak anlatalım her şeyimizi. ya da işaret diliyle. ama konuşmayalım lütfen konuşmayalım konuşursak her şey bozulur çünkü.

sessizliği şöyle bozalım kulağına yaklaşayım ve usulca bahşedeyim "ben seni seviyorum"'u. bu sefer her zamankinden farklı olsun. cevap verme sen beklememde zaten cevap. ama sende sev olur mu?

sev olur mu? sev çünkü ben iyileştim.
gel olur mu? gel çünkü ben düzeldim.
sarıl olur mu? sarıl çünkü ben özledim.
öp olur mu? öp çünkü ben özledim.
dokun olur mu? dokun çünkü ben unuttum.
sev, gel, sarıl, öp, dokun.
bitme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder