23 Mayıs 2013 Perşembe

neden her arayan özel numara sensin?

neden her arayan özel numarası sen zannediyorum? neden içimde ümitsiz bi mutluluk oluyor? neden her özel numara sensin benim için? üşenmesem kalkıp her kişiyi telefonuma  özel numara isminde kaydedeceğim. yüzlerce kişi sen olacak bi anda. hep sen arayacaksın beni ama sesin hiç sana benzemeyecek. başka bedenlerde başka bi sen oluyorsun.

neden her arayan özel numara sensin? yoksa dün bana verdiğin herdiyelere baktığım için mi böyle? neden sen şimi yoksun onlar var? neden sen sadece cümlelerimde saklısın? neden cümlelerimde gizli bi özne gibi seni görüyorum? neden beni tamamlayan özne ya da sıfat değilsin? mesela neden ben elifin sevgilisi onur değilim? aklımda hep böyle aptalca sorular oluyor cevaplayan bir sen olmadan. olsun bi gün belki cevaplarsın kim bilir işte bi ümit ediyor insan. zamanında bana yazdığın o defteri okudum. okudukça ağladım ağladıkça özledim. yaşamaya devam ettim ama sor bi nasıl yaşama onu gel bir de bana sor ey yar. bi insan neden hala ölmez bu kalpte? neden bitmez bu sevgi? neden bitmedin sen hala....

yazdığım sen.
çizdiğim sen.
aklım fikrim sen.
bana bir sen
gerek ah bir bilsen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder