6 Mayıs 2013 Pazartesi

film arasi bitmeli mi artik?

arkadaşlarla konuşuyorduk eğer bi rakı masası kuruluyorsa o kesin bir kadın için kuruluyordur. onu unutmak için, onu yeniden sevmek için, onu mutlu etmek için. işte genelde içerisinde bi büyük olan rakı sofrasının kurulma amacı bir kadınmış... bazen yazarım bize bi büyük lazım diye. işte bi büyük ile seni unutabileceğimi seni düşünmeyeceğimi planıyorum. sadece planlıyorum. gerçeğe hiç geçirmedim. hiç denemedim. bir büyük içince seni unutacak mıyım? içtinden sonra sarhoş olunca numaran olsa seni arar mıydım? eminim ki arardım. sana koşarak gelir miydim? nağralar atar mıydım evinin önünde? atardım sanırım.. ben çok şey yapardım sevseydin, numaranı bilseydim, adresini bilseydim. ama işte kırılırsın düşüncesi var ya öyle bi aptallıktan dolayı hiçbir şey yapamam.

hiç olurum. bildiğin hiç. sen hiç yaşarken hiç oldun mu? hiçlik nedir bilir misin? onu deli gibi severken, ona aşıkken ve onun yerini kimse almayacağını bile bile onsuz kalmak nedir? ona gidememek nedir bilir misin? herkes birlik olsa bi o olmayacağını bilir misin? sen bunları bilir misin? ben hiçim uzun süreden beri. deli gibi seviyorum, aşığım, kimsenin senin olmayacağını biliyorum ama gelemiyorum. gelirsem çünkü mahvederim her şeyi. yok ederim. işte bu hiçlik. saçma işte biliyorum ama böyle...

sana sensizliğimi anlatacak kadar cümle ustası olamadım. yerleştiremedim cümlelere yalnızlığımı, sensizliğimi. her şey yapıyorum ama hep bi eksiklik var. kurduğum cümleler ilkokul çağındaki bir çocuğun kurmuş olduğu "ali ata bak. ışık ılık süt iç." gibi bir şey iste. anlamsız basit. sana olan muhtaçlığımı, yalnızlığımı ve sensizliğimi neden uzun cümlelerle anlatamıyorum? benim neden uzun cümleli yalnızlıklarım olmuyor? cümleler mi küstü bana? ben mi küstüm cümlelere? yoksa sen gitmeden önce öğretmedin mi bana uzun cümleler kurmayı? yoksa giderken kelimelerimi de mi aldın yanına? bıraktın mı beni saf olan, basit olan kelimelerle? neden böyleyim ki ben?

seni seviyorum gel bu konuda anlaşalım. sevgi karın doyurmaz, sevgi her şey için yeterli değil gibi cümlelerini bir kenara bırak. öyle otur karşıma sana her şeyimi anlatacağım. tüm ön yargıların kalsın bir kenarda sadece sen ve ben olak. bırak işte her şeyi... incir reçelindeki gibi çırılçıplak olalım duygusal olarak. üzerimizde yine bir şeyler olsun, hobi olarak yine olsun olmasın demiyorum.  otur şöyle etrafta mum ışıklarını hayal et. yerlerde güller...

bak sevgili, ben sana aşığım dosdoğru sana aşığım. senin için her şeyimi verebilirim. gerçi pek bir şeyim yok ama bilgisayarımı, elbiselerimi, telefonumu, defterlerimi, düşüncelerimi... neyi istersen al senin olsun. inan bana bir kere bu konuda mutabık olalım. ben seni seviyorum sana aşığım... deliler gibi. bıraktın di mi her şeyini kenara? ön yargılarını. aşk, sevgi yetmiyor bazen dediğini duyar oldum. kızıcam ama. yapma bunu adam akıllı bir şey söylüyoruz şurada.

olsun öyle diyorsun ama yeter bize. seviyorum ben seni. sende seviyor musun? aşık mısın? her şeyi göz ardı edebiliriz. her bi boku kenara koyabiliriz. sadece ikimiz oluruz. deli gibi birbirimizi kıskanırız. deli gibi sarılırız birbirimize kimse bizi ayıramaz. artık bu sefer gerçekten kimse bizi ayıramaz... en basit değer anlama yöntemi olan birini kaybedince değerini anlarsın metodunu yaşadım ben onla anladım vazgeçilmez değerini. onla patladım. onla içimi açtım sana. kaç yıl oldu hayatımda olalı? kaç yıl geçti? bu sevda biter mi sandın benden yana? kimse seni alamaz ki benden ben izin vermediğim sürece. vermeyeceğim de. çünkü sen bana yakışan en güzel şeysin. kalbimsin. annem gibisin. ben annem gibi olan bir insanı kaybedemem ki. ondan vazgeçemem ki. söylesene kim vazgeçebilir?

gel mutsuz olalım, kavga edelim. neden yemek yapmadı diyeyim. nedne geç geldin de bana. hesap sor. kzıdığın zaman trip at. arada seni sevmiyorum yalanları savur. cimcikle. ısır. döv. ama gel. biz olalım işte bitmesin bu hikaye kaldığı yerden devam etsin. hani olur ya güzel bir film arası onun gibi olsun bizim aşkımız, sevgimizde. film aramızı verdik yetmedi mi? vakti gelmedi mi ikinci yarısını görmeye? bu sefer filmin son anlarını yaşayalım. bitecekse de mezarda bitsin. the end misali... son nokta. son... ama orada bitsin sonumuz olalım.
hiçbir şey yarım kalmasın ey yarım sevgili.
gel tamamla bu yarını, yarini...

koca bir aşk hikayesi olsun bizim ki insanların aa bak vay be! diyecekleri cinsten ama demesinler de sonra nazar oluruz. gel işte naz etme sevgili. bitmeyen hikaye olalım. gel gönlümün sahibi. sonsuzum....

bitmeli mi bu film arası?
artık son mu olmalı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder