5 Mayıs 2013 Pazar

saçmalamayı seviyorum

yazmak istiyorum. yazacak bir şey bulamıyorum. sana olan sevgimi anlatmak istiyorum anlatamıyorum. anlamıyorsun ya da anlamamak istiyorsun. çok saçma işte. sana neler anlatmak istiyorum bir bilsen. günler, haftalar, aylar, yıllar geçebilir anlatırken. dizine yatıp her şeyi anlatmak istiyorum apaçık. kimde seni aradığımı, kimde seni bulduğumu, kimde yarı sen olduğunu anlatmak istiyorum. içimizi acıtır belki bu anlatmalarım ama olsun dayanırız. çünkü sonuçta kimseyi bulamadım ki ben başkasında seni. aradım durdum sadece. tam buldum işte bu elifin aynısı dediğim kişi olmadı hiç. hep bin eksiğin oldu birilerinde. kimse sen olmayacak bunu anladım... zaten biliyordum kimsenin sen olmayacağını. sadece hani sen demiştin ya "onur sevgilin olmasını istemiyorsun istesen olur" diye sırf bunu gerçekleştirmek için denedim olmadı.

gurur duy kendinle, poh pohlansın her yerin. KİMSE SEN OLMADI. OLMAYACAKTA. bok kafalı. çük beyin. salak aptal.

attığım tivitleri üzerine alınma sakın. sana yazmıyorum ana duygusal olanlarını sana yazıyorum. ama atarlı giderleri sana yazmıyorum yazmam...merak etme. en son girdiğinde yazmayışından dolayı sana çok kırgınım kızgınım. ama neyse ya...

bi ödevimizden dolayı senin dershaneni seçebilirdim. bi arkadaşımla dershanene gelip sizin girmiş olduğunuz sınavların cevaplarını, optiklerini alıp gidecektik. ama son anda o optikleri başka biri bize verdi. ne yazık ki dershanene gelemiyorum.. gelmeyi o kadar çok isterdim ki güzel olurdu aslında. bilmeden seni görebilirdim. ne nasıl bilmeden lan. seni görmek için gelecektim oraya... ama nasip değilmiş. ama üzülmüyorum. yaz boyunca vaktim var. elbet yalovaya gelebilirim. gelirsem güzel olur. o zamana kadar adonislerimi geliştireceğim. ama sana baktırmayacağım peh. başkaları bakacak. keman çalmayı öğreneceğim. iş konusunda kendimi geliştireceğim. iyi bir şekilde ve görünümde senin karşına çıkarım belki kim bilir. belki de her zaman ki gibi bu yazdığımda lafta sözde kalır... kimbilir hayat bu söz veremeyiz bizi bozar. ama gelmeyi eğer olursa beni öyle görmeni çok isterim... neyse yazacaklarım bu kadar duygusal bi yazı olmadı sadece kendimi anlatmak istedim. anlattım da sanırım. neyse seni çok seviyorum, kendine iyi bak.

özlemek saçmalamak
saçmalamak sevmek
seni sevmek.

3 yorum:

  1. geceyi hastanede geçirdik demişsin.? ne hastanesi ne oldu ?

    YanıtlaSil
  2. evet hastanede geçirdik. babaannem rahatsızlandı. onu hastaneye kaldırdık. daha sonra hastanedeyken benim burnum kanadı yaklaşık olarak yarım saat sürdü kullandığım ilaçlardan dolayı. ama şuan iyiyim bir şeyim yok. babaanneminde bir şeyi yok.

    YanıtlaSil
  3. cok gecmıs olsun kendıne dıkkat et o burun kanamaları bende de oluyo.sıkma canını.babaanene de iyi bak Allah şifasını versin inşallah

    YanıtlaSil