29 Mayıs 2013 Çarşamba

izin versen girebilirdim kalbine...

ah bi gelsen.
gelmişini geçmişini seveceğim sevgili.
bi gelsen.
sarılıp uyuyacağım. kış uykusuymuş gibi uyuyacağım.
bi gelsen.
öpeceğim annesini yıllarca görmemiş oğul özlemiyle.
ah bi gelsen...

satırlarımda seni neden hep anneme benzetiyorum? neden göz yaşlarımı da satırlarıma hapsedemiyorum?
gözlerimi kapatıyorum sen.
açıyorum yine sen.
sen nasıl bir şeysin?
sen sevgisi mi var yoksa sen tutkusu mu?
ben sana dosdoğru aşığım sevgili. geçmişimi unutacak geleceğimi yok sayacak kadar. ben sana aşığım sevgili. ve sen bunu biliyorsun. bildikçe benden vazgeçiyorsun. vazgeçmesen olmaz mı?

bu aralar içimde senin yaşadığın yaşayacağın yerlere gelme fikri var. yazın senin olduğun yerlere geleceğim belki de seninle aynı havayı soluyacağız. aynı kaldırımlarda yürüyeceğim. aynı manzaraya bakacağım. aynı bakkaldan bi ekmek alacağız belki. ama sen olmayacaksın senin olmaman koymazda bunları sensiz düşünüyor olmam koyar be sevgili... sen olsan birlikte düşünsek bunları. konuşsak planlar yapsak. gerçekleşse ama bu sefer.
seninle büyüsem yeniden. seninle yaşlansam her gün. akrep ve yelkovana inat geceleri seninle konuşuyorum diye uyumasam. sadece gülünce ağlasam. kahkahalarım sahte değilde gerçekci olsa.
bi öpsem, bi sarılsam, bi seni seviyorumu bahşetsem, bi sen olsan, bitek sen....

ben seni çok özledim.
seni özledin mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder