1 Kasım 2012 Perşembe

inan bana

"Beni biraz anlasaydın darılmazdık
Bana biraz katlansaydın ayrılmazdık
Belki sevmek yetersiz
Belki bu aşk kadersiz
Bir bilseydik şimdi biz ağlamazdık
Anlasaydık belki de ağlamazdık "
gibi beylik sözlerle başlamak istiyorum mesajıma. yıllar geçsede unutamayacağım tek sevgi sen olacaksın. belki de son olacaksın. bunda kararlıyım. evet evet sonum oldun, olacaksın. bitirmeliydim belki seni, bitirmeliydin belki beni. unutmalıydık taa en başında ama olmadı. unutamadık. bitiremedik de bu sancıyı. özlemek mi? sevmek mi? dönmek mi? gitmek mi? söylesene biz hangi birini başardık? sahi sevdik mi? özledik mi? döndük mü? gittik mi?
hani bi sözün vardı hatırlar mısın. Kalbime değil ömrüme yazılan aşkım İnan değişmez yerin bende aynı mı neydi tam hatırlayamıyorum. iyi değilim bu yüzden olabilir. sen hem kalbime hemde ömrüme yazıldın. yazdım, yazdın.
son günlerde seni kimseciklerle paylaşamıyorum. kimselere seni anlatamıyorum. doyasıya içimde yaşamak geliyor. hani aylardan beri görmediği çocuğunu eninde sonunda gören anne olur ya onun gibi sarıyorum sarmalıyorum içimde.
bencilimde.
oyuncaklarını kimseye vermeyen çocuk gibi inatcıyımda.
bi o kadarda huysuzum.
anlaşamıyorum kimseyle
"Benim" kelimesinden başka bir şey çıkmıyor dilimden.
sen benimdin di mi sevgilim?
bazen her göz yaşımın sen olduğunu düşünüyorum
ağlamıyorum
ağlayamıyorum.
kıyamıyorum bu bedenden seni bırakmayı.
gidersen yok olursun çünkü
bitersin.
biterim...
bak yine bencil oldum sevgili.
hep sen diyor
ellerim, kalbim, beynim, dilim.
hani birde insanın biyolojik saati mi ne olur ya  oda sensin benim için. hep seni gösteriyor.
senli zamanları
senli uyanışları
senli uykuları.
iyi değilim sevgilim bu aralar.
fazla ağlar oldum.
ben bu ben değildim.
başkaları hep mutlu görüyor dışardan.
bu hep güler hiç ağlamaz gözüyle bakıyorlar
bilmiyorlar ki aslında en çok ağlayan en çok gülenlerdir.
ben seni istiyorum sevgili.
bencilim işte.
olmuyor başkası
yerine koyamıyorum.
ve sana hala saçma gelecek biliyorum ve bir çok kişiye daha da anlattım hep saçma dediler.
her gördüğüm insanı sana benzetir oldum.
gerçi hiçbiri yerini tutmaz ama
nereye baksam sen oldun işte.
her adımımı seninle karşılaşacağım diye besmeleyle atıyorum.
seni göreceğim umuduyla kaç kere sokağa çıktım bilemezsin.
bazen öyle bi oluyor ki
sanki o diyorum
ulan o benziyor.
ama
olmuyor sevgili. kimse sen olmuyor.
er yada geç göreceğim seni eminim.
gerçi görsem bi çocuk gibi sevinirim.
ama dilimden bir kelime çıkmaz ki.
korkarım. incitirim diye.
üzülürüm. kırarım diye.
sahi sevgili görsem seni sarılır mısın bana?
yada
bir selamı eksik etmezsin di mi?

bak yine cevap vermiyorsun sevgili.
ben yine gidiyorum.
sensizlik senliliğine.
orada bekleyenim var.
bekletmemeliyim onu.
özler sonra.
kızar da
tripte atar.
ben gidiyorum sevgili.

inan bana ölsem unutmam seni.
inan bana gitsen unutmam seni.
inan bana görsem dayanamam sana.

1 yorum: