20 Kasım 2012 Salı

saf duygularla inanmak beklemek

sen her şey olmuşsun bunu geç anladım.
sen her şeymişsin bunu geç anladım.
bi insan her tarafa senin hatıralarını serebilir mi?
her tarafında senden bir şeyler kalabilir mi?
nereye adımımı atsam bir sen.
hangi işi yapmaya kalkışsam ucunda sen.
nefes alsam sen.
almasam sen.
şimdi biliyorum içinizden ulan bu kadarıda fazla diyenler olacak biliyorum.
her tarafım sen olmuşsun işte.
geçenlerde eskiden kalma bir cd geçti elime.
seninle ilk tanıştığımız zamanlardan...
bilmiyordum tabii ilk başta
meraklıydım bilirsin.
kurcalamak geldi cd'yi.
keşke açmasaydım.
ulan orada bile sen varsın.
nasıl bir şekilde bağlamışsan kendini bana
nasıl bir şekilde sevdirmişsen kendini.
orada bile sen vardın.

şiirler yazmışım sana
gönderemediğim
yada göndermeye utandığım.
ve birşarkı bilmem hatırlar mısın?
"Özcan deniz - Ah o gözlerin" sen atmıştın bana bunu.
sırf gözlerin güzel olduğu ve seni hatırlattığı için günlerce dinlemiştim.
aptalca gelebilir.
bi şarkı yüzünden saatlerce ağladım.
ve
şuan sana bunları yazarken de ağlıyorum.
ve
o şarkıyı dinliyorum.
biliyorum haberin olmayacak
biliyorum özlemiyorsun.
biliyorum hatırlamıyorsun
biliyorum unutmaya yüz tuttu anılar.
ama
bir şeyi biliyorum sen gittin.
ve hiç olmadın.
kurduğum sahte dünya da olmayan bir prensestin benim için.
her insan gibi sende terk etmek zorunda kaldın bu dünyayı...
gerçi şuan kimim var ki yanımda?
kim var?
sahi sevgili kim var?
cevap çok basit. HİÇKİMSE.
ben seni özlüyorum.
hemde köpekler gibi salaklar gibi öküzler gibi.
özlüyorum işte
dayanamıyorum bazen saçmalıyorum.
ama biliyorum ben seni özlüyorum.
yapamıyorum sensiz demek istemiyorum ama yapamıyorum.
dışarıdan mutlu gözüksem de içim hep buruk.
hep acı dolu.
olmuyor sevgili.
da-ya-na-mı-yo-rum...
ağlıyorum. erkek adam ağlamaz lafına inat ağlıyorum.
sevdim.
sevildim.
özledim.
hayal ettim.
işte bu yüzden ağlıyorum.
unutamayacağım, unutamadığım içn ağlıyorum.
tam unuttum ulan.
tam unuttum dediğim yerde yine karşıma çıktığın için ağlıyorum.
aslında kendimi kandırıyorum
unutmam seni kara sevdam.
unutmam...
anılarla boğuşuyorum her zaman ki gibi.
kasım da aşk başkadır lafına inat anılarla.
ansızın geliyorsun
giriyorsun kalbimden
oracıkta duruyorsun.
gitmiyorsun bi kaç gün
huzurlu oluyorum o zaman.
ama gittiğin gün.
kıyamet misali oluyor ortalık...
sonra yine gelmeni bekliyorum bi umutla.
ama biliyorum ki
sen hiç gelmeyecek sevgili...

ben biliyorum...
sen hiç gitmedin...
sen hep burdasın sevgili...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder