31 Ekim 2012 Çarşamba

bugün ilk defa

yağmurlu bir sabahın ardından güneş misali
tüm hayallerim tüm umutlarım.
acılara, beklemelere, üzülmelere rağmen hep yeniden doğuyor hep yeniden başlıyor.
yağmurlu bi ekim sabahından sonra yola çıktım. üzüntülerimi, acılarımı göz yaşlarımı çantama koyup. hayallerimizi umutlarımızı kurduğumuz ilk yere doğru yol aldım. aylar sonra ilk defa gidecektim oraya ve bunun vermiş olduğu korkuyla giderken vermiş olduğun anahtalığın ufak bir kısmını kırmışım farkında değildim. sonra yeniden birleştirmek üzere cebime koydum.
sanki seninle buluşacakmışsız gibi heyecan vardı içimde. uzun zaman olmuştu işte.
geldim.
anılarımızın olduğu
ümitlerimizin olduğu
umutlarımızın olduğu
hayallerimizin olduğu
yere
topkapıya işte.
oturduğumuz yere gitmek için yavaşca yürüdüm.
-işte burada tekme atmıştı.
-işte burada sarılmıştı.
-işte burada eldivenimi vereyim mi demiştim.
-işte burada el ele tutuşmuştuk gibi cümlelerle yoluma devam ettim.
korktum.
başaramadım.
gidemedim seninle oturduğumuz sarıldığımız o banklara.
birden gökyüzünde fırtına koptu.
kuşlar avazları çıktığı kadar bağırdı.
köpekler havladı
sanki yer yerinden çıkacak gibiydi.
onlarda gitmemi istemiyordu
veyahut buda bir belirtiydi.
gidemedim.
anılarımıza sahip çıkamadım.
seninle sensiz bir kez daha olamadım.
bugün ilk defa anılardan korktum sevgili.
bugün ilk defa sana ihanet ettim.
bugün ilk defa senden kaçtım.
bugün ilk defa gelemedim sevgili.

2 yorum:

  1. Hissediyorum ben.İçime doğuyor beni nerde düşündüğün nerde aklından ucup gittiğim.Biliyorum hepsini haberdarım.Belki ben bırakırsam düşünmeyi,hissetmeyi her şey değişebilir diyorum.Çünkü hisler dahi karşlıksız değil.Bazen tüm gün bazen gülerce sürekli aynı his sürekli aynı düsünceler oluyor beynimde.Biliyorum er ya da gec karsılasacagız seninle ve o gün ben ne yapacagim iste bunu bilmiyorum.hissetmemek istiyorum düsünmemek,artık düsünmemek istiyorum.2 kurban bayrami,2 dogum günü gecti üstümden,üstünden.Bu iste bir yanlislik var bitmeliydi,gecmeliydi,kabuk baglamis olmaiydi simdiye kadar yaralar.Olmadi.olmayacak.sızılar ölünceye dek gecmeyecek.Emin oldum artik.Yanildigmi kabullendim artik. "Talihsiz bu aşk talihsiz..."Kolay mi ayrılık unutmak veda etmek?? Terketmek seni..."

    -Sana Yazdiklarimdan cemilenin haberi olmasin istiyorum

    YanıtlaSil
  2. şuana kadar yazdıklarının hiçbirini kimseyle paylaşmadım. sadece yazmış olduğum benim yazılarımı cemileye atıyordum bu aralar atmaz oldum. blogun tasarımını değiştirdim. okuman böyle daha kolay olacak eminim -tekrar bloga girmek istersen tabii-

    yazmış olduğun yorumun cevabını buraya sığdıramadım sığdırmak istemedim. sığmadın da.
    o yüzden içimden haykırarak bir kez daha "inan bana" dedim.

    YanıtlaSil